PowerPats Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Ik heb de cop uniform. terwijl die niet in het normale spel te verkrijgen is. Je kan hem krijgen in je kledingkanst door middel van een glitch. Ik heb het al met iemand hier op gtaforum uitgeprobeert en het lukt. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Saints Row 2 is echt vet Heb em nu zo'n 2 weken en vermaak me nog dik ermee. Om eerlijk te zijn verwacht ik hier langer plezier mee te hebben dan GTA4 :$ Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik heb de cop uniform. terwijl die niet in het normale spel te verkrijgen is. Je kan hem krijgen in je kledingkanst door middel van een glitch. Ik heb het al met iemand hier op gtaforum uitgeprobeert en het lukt. Kan je ook opschrijven hoe je die glitch deed? Alvast bedankt. Reageren
dynastus Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Ik heb de cop uniform. terwijl die niet in het normale spel te verkrijgen is. Je kan hem krijgen in je kledingkanst door middel van een glitch. Ik heb het al met iemand hier op gtaforum uitgeprobeert en het lukt. Kan je ook opschrijven hoe je die glitch deed? Alvast bedankt. Die glitch staat bij de cheat section van saints row 2 op gamefaqs Reageren
dynastus Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 (bewerkt) oew, end of the world mensen ! Er zat een foutje in een trailer van THQ ivm het cops uniform. Er hebben al zoveel fouten bij GTA in de trailers gezeten. Ik wil maar zeggen, GTA is supper, maar doe nu niet of zij altijd 100 % perfect is en SR bij de minste fout helemaal op hun kop te geven, want de gameplay is gewoon lagge, met mensen gooien enzo xD echt leuk om te spelen, HELEMAAL iets anders dan GTA. Het zijn 2 verschillende categorieën binnen de free-roaming categorie. En ja, ze hebben elementen overgenomen van gta's maar NIET van GTA IV, en dan nog doen ze hun eigen ding met de dingen die ze hebben overgenomen. Waarom zien jullie alleen die kleine dingen die ze hebben overgenomen en niet de ENORM veel dingen die ze niet hebben overgenomen ? Laat me raden, de helft die hier comment zit te geven heeft waarschijnlijk geen of maar 1 van de 2 gespeelt.DUS STOP met Saints row 2 af te kraken, zeg dan dat het je genre niet is, maar niet iedere producer moet kiezen voor een grafisch hoogstandje als GTA. GTA4 heeft inderdaad dingen overgenomen zoals het mobieltje. En dat je moet stoppen met afkraken heb je helemaal gelijk omdat het 2 verschillende soorten zijn binnen de free roaming.Net zoiets als wat is beter een manderijn of een kokosnoot. sorry voor dubbelpost. Bewerkt: 12 november 2008 door dynastus Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Maar werkt dat uniform net zoals bij Fuzz dat de cops je helpen enz. ? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Maar werkt dat uniform net zoals bij Fuzz dat de cops je helpen enz. ? Nee, ze willen je zoals gewoonlijk doden Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 Als je alle fuzz missies tot level 6 hebt voltooit dan krijg je minder snel een wanted level. Een groot minpunt van dit spel is trouwens dat ik niet lekker door de missies heen kan raggen. Ik moet steeds na elke missie mijn respectmeter vullen door allerlei $#&7 klusjes te doen. het haalt een beetje de vaart van het verhaal weg. de enen moment heb je een hele grote schietpartij met de ronin en het andere moment zit je huizen te sprayen met poep. het is helemaal niet leuk maar het is nodig. Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Als je alle fuzz missies tot level 6 hebt voltooit dan krijg je minder snel een wanted level.Een groot minpunt van dit spel is trouwens dat ik niet lekker door de missies heen kan raggen. Ik moet steeds na elke missie mijn respectmeter vullen door allerlei $#&7 klusjes te doen. het haalt een beetje de vaart van het verhaal weg. de enen moment heb je een hele grote schietpartij met de ronin en het andere moment zit je huizen te sprayen met poep. het is helemaal niet leuk maar het is nodig. Maar anders had je het spel in 5 uur uitgespeeld. Er zijn maar een stuk of 40 missies en 45 stongholds. Als je die zijmissies niet hebt, dan is het spel bijna niks. Maar ik vind het ook echt @%$&. Daarom doe ik altijd zo'n zijmissie helemaal tot lvl 6. Dan heb je lekker veel respect en kun je lekker door die storyline heen knallen. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Oja zijn er ook al download op PSN want ik kan niet veel kledingshops vinden vooral voor wijfen zijn er alleen maar saaie dingen Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik ben van plan om binnenkort ook Saints Row 2 te gaan halen voor de PS3, het lijkt me een erg mooie game. Ik heb van veel mensen gehoord dat SR2 in Grafisch beter is dan GTA IV. En in GTA IV is de gameplay beter dan in SR2. Dus wel goed denk ik allebij. Ik heb 'm bij de Saturn gezien voor €55,00- en bij de Bart-Smit voor €60,00- dus ga ik hem natuurlijk kopen bij de Saturn. Dus niet! Want ik krijg 10% korting bij de Bart-Smit want ik kom daar sinds mijn geboorte, en ik ben vaste klant. Dus krijg ik die 10% €60,00- min 10% is: €50,00- Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik ben van plan om binnenkort ook Saints Row 2 te gaan halen voor de PS3, het lijkt me een erg mooie game. Ik heb van veel mensen gehoord dat SR2 in Grafisch beter is dan GTA IV. En in GTA IV is de gameplay beter dan in SR2. Dus wel goed denk ik allebij. Ik heb 'm bij de Saturn gezien voor €55,00- en bij de Bart-Smit voor €60,00-dus ga ik hem natuurlijk kopen bij de Saturn. Dus niet! Want ik krijg 10% korting bij de Bart-Smit want ik kom daar sinds mijn geboorte, en ik ben vaste klant. Dus krijg ik die 10% €60,00- min 10% is: €50,00- Das verkeerd 60,00 - 10% = 54,00 ze hebben je geowned. Reageren
FerryN Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik ben van plan om binnenkort ook Saints Row 2 te gaan halen voor de PS3, het lijkt me een erg mooie game. Ik heb van veel mensen gehoord dat SR2 in Grafisch beter is dan GTA IV. En in GTA IV is de gameplay beter dan in SR2. Dus wel goed denk ik allebij. Ik heb 'm bij de Saturn gezien voor €55,00- en bij de Bart-Smit voor €60,00-dus ga ik hem natuurlijk kopen bij de Saturn. Dus niet! Want ik krijg 10% korting bij de Bart-Smit want ik kom daar sinds mijn geboorte, en ik ben vaste klant. Dus krijg ik die 10% €60,00- min 10% is: €50,00- 10% is geen 10 euro eraf . iets van 5 of 6 euro . Maar IV heeft betere graphics en SR2 heeft een betere gameplay volgens velen . Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Ik ben van plan om binnenkort ook Saints Row 2 te gaan halen voor de PS3, het lijkt me een erg mooie game. Ik heb van veel mensen gehoord dat SR2 in Grafisch beter is dan GTA IV. En in GTA IV is de gameplay beter dan in SR2. Dus wel goed denk ik allebij. Ik heb 'm bij de Saturn gezien voor €55,00- en bij de Bart-Smit voor €60,00-dus ga ik hem natuurlijk kopen bij de Saturn. Dus niet! Want ik krijg 10% korting bij de Bart-Smit want ik kom daar sinds mijn geboorte, en ik ben vaste klant. Dus krijg ik die 10% €60,00- min 10% is: €50,00- Das verkeerd 60,00 - 10% = 54,00 ze hebben je geowned. Maar zijn er eigenlijk al downloads op psn of een lijsie met kledingshops want ik kan er maar 3 vinden ofzo ! Bewerkt: 17 november 2008 door Gta-Alien Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik ben van plan om binnenkort ook Saints Row 2 te gaan halen voor de PS3, het lijkt me een erg mooie game. Ik heb van veel mensen gehoord dat SR2 in Grafisch beter is dan GTA IV. En in GTA IV is de gameplay beter dan in SR2. Dus wel goed denk ik allebij. Ik heb 'm bij de Saturn gezien voor €55,00- en bij de Bart-Smit voor €60,00-dus ga ik hem natuurlijk kopen bij de Saturn. Dus niet! Want ik krijg 10% korting bij de Bart-Smit want ik kom daar sinds mijn geboorte, en ik ben vaste klant. Dus krijg ik die 10% €60,00- min 10% is: €50,00- Das verkeerd 60,00 - 10% = 54,00 ze hebben je geowned. Ik heb 'm nog niet gekocht... Maar dat was het volgens mijn rekenmachine, maar daar klopt ook geen reet van... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.