Wesley Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Het KNMI heeft gister avond rond 6 uur de 1e weeralarm afgegeven! Zie het volgende bericht: Opgesteld op donderdag 08 februari 2007 om 05.11 uur.Bericht nummer: 3 ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST Om 7 LT gaat het van het zuidwesten uit sneeuwen en om 13 LT ligt de voorste begrenzing van de sneeuw op de lijn Haarlem-Enschede. Vanmiddag breidt de sneeuw zich nog wat verder naar het noorden uit. In het uiterste zuiden later ook een kleine kans op ijzel. De meeste sneeuw valt in het zuiden en midden van het land: ordegrootte 5-10 cm, lokaal misschien 10-15 cm. De problemen zullen pas vrijdag overdag grotendeels voorbij zijn. Volgend bericht: 09.00 uur Vrijdag zullen de problemen grotendeels voorbij zijn. En volgens deskundigen zal de sneeuw in het zuiden al misschien in de na middag verdwijnen. Oftewel, een kliederboel, aangezien het dan gaat smelten etc. Ik woon in het hoge noorden, en de sneeuw wordt pas vanavond bij ons verwacht! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik woon in het Zuid-Westen. Het word denk moeilijk voor mij om van school weer naar huis te gaan met het busje. 30 rijden de hele tijd. Maarja ik ben achter me Xbox te vinden. Reageren
Nickonly Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Hier in Eindhoven, en ik heb net de hond uit gelaten, en het ziet er al erg wit uit buiten, maar dat is nog geen sneeuw. Gewoon rijp enzo. Misschien dat het nog (veel?) gaat sneeuwen vandaag. Ik hoor het nu ook net op het nieuws. Klinkt erg serieus. We zullen wel zien vandaag. Reageren
Wesley Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Hier in Eindhoven, en ik heb net de hond uit gelaten, en het ziet er al erg wit uit buiten, maar dat is nog geen sneeuw. Gewoon rijp enzo. Misschien dat het nog (veel?) gaat sneeuwen vandaag. Ik hoor het nu ook net op het nieuws. Klinkt erg serieus. We zullen wel zien vandaag. Als je de radar wilt bekijken: http://www.buienradar.nl Daar zie je het op ons afkomen! Owja, bekijk ook nog maar even de Europese buienradar http://www.meteox.nl/ Reageren
[Xplode] Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Bij mij is het nou aan het sneeuwen, en ik moet er daarlijk doorheen fietsen naar school Reageren
Dx11 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Hier in Eindhoven, en ik heb net de hond uit gelaten, en het ziet er al erg wit uit buiten, maar dat is nog geen sneeuw. Gewoon rijp enzo. Misschien dat het nog (veel?) gaat sneeuwen vandaag. Ik hoor het nu ook net op het nieuws. Klinkt erg serieus. We zullen wel zien vandaag. Als je de radar wilt bekijken: http://www.buienradar.nl Daar zie je het op ons afkomen! Owja, bekijk ook nog maar even de Europese buienradar http://www.meteox.nl/ die europese is van gister LOL Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik moet zeggen, Hier ziet het er al erg grauw uit. Snel naar school fietsen, Anders ben ik dalijk kletsnat >_<" Enne, Eerste 3 uur vrij zijn FTW. Reageren
White Gold Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik woon in Zeeland, provincie, en hier ligt al een laagje van 5 cm. Het ziet er echt vet uit. Gelukkig ben ik vandaag thuisgebleven wegens die sneeuw etc., want ik had geen zin om er doorheen te fietsen . Wordt nog lachen met sneeuwballen vandaag . Reageren
Slimm Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik heb sneeuwvrij genomen, aangezien ik met de trein naar Hooffdorp moet en in de avondspits dan waarschijnlijk vast kwam te zitten in amsterdam.. Ik hoop wel op een beetje sneeuw nu, dan krijg je iig dat echte winter gevoel. Reageren
GTAVC Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Het is hier in Dordrecht al aardig wit het meeste zit al onder de sneeuw van een laag of 10/13 centimeter Reageren
RobertSA Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Hier ligt al 9 cm, en het sneeuwt nog steeds. Reageren
sophianumgamer Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik woon in Limburg en hier is gisteren al ongeveer 10 cm sneeuw gevallen. Vandaag heeft het nog gesneeuwd, maar het meeste zal vanavond komen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Een fotootje voor onze leden in niet-besneeuwde gebieden: Note to myself: Het sneeuwt naar binnen wanneer je het raam opendoet... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik heb mijn Wham cd al weer uit de kast gehaald en draai nu Last Christmas Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Note to myself: Het sneeuwt naar binnen wanneer je het raam opendoet... LMAO!! Opmerking van het jaar als je het mij vraagt.. Het is hier (net over de grens bij Oldenzaal) dan ook net gaan sneeuwen, een half uurtje geleden ongeveer.. Best dikke vlokken, en als dit zo door gaat verwacht ik nog wel een lekker laagje sneeuw voor het donker wordt.. Gelukkig ben ik vrij vandaag, anders had ik vanavond na koopavond nog naar huis moeten rijden in dit weer... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.