Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

Ik kom net terug van werk en toen lag er wat sneeuw en het sneeuwt nog steeds. :D

Ik had eigelijk niet verwacht dat het nog zou gaan sneeuwen, maar dan toch eindelijk. Het is dan niet veel maar sneeuw is sneeuw. Is er ergens anders ook nog sneeuw gevallen ? En/of hoop je nog op sneeuw ?

mvg,2fast{0}

Toevallig, ik kom ook net van werk en toen sneeuwde het ook :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons op zolder is het redelijk koud ik kan de muis met moeite omlaag houden helemaal stijf geworden het is hier 7 graden bij ons op zolder brrr.
Je bedoelt met zolder het dak?

Maar bij ons in brabant heeft het minigesneeuwt. Het was vooral ijzel. En daarom glad op de weg. Dan gaat ABS raar doen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Wij (in zuiden (Bergen Op Zoom)) was ook echt coole sneeuw. vlokjes van wel ongeveel 1mm groot. :)

En toen regende het ook nog. :duh:

Dat word lekker glad ^_^

Gister avond heeft het gesneeuw, er ligt nu nog wel wat maar niet meer zoveel. Ik hoop wel dat er wat meer valt, kan ik mijn neefje en nichtje even te grazen nemen ^_^ Dat is echt leuk, dan lopen ze achter me aan en gooi ik sneeuwbal op hun hoofd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...