Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

Hier in Antwerpen heeft het heel even zachtjes gesneeuwt. Het was helaas wel direct smeltende sneeuw. Het gras en de grond zag er wel wat wit uit, omdat het de hele dag hier aan het vriezen was. Ik verwacht hier dus nog wel 1 van de dagen sneeuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 1 keer een beetje gesneewd maar dat was gelukkig weer snel weg. Ik hou niet zo va sneeuw, moeilijker fietsen waardoor je te laat komt op school + ben extra lang bezig met reclame bezorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens het weerbericht zou het aankomende week gaan sneeuwen. :engel:

Nu hopen dat ze gelijk hebben, maar dat zal wel weer eens niet. :7

Ik denk het niet, want morgen komt er een westerstorm met onweer en forse windvlagen. De temperatuur gaat omhoog dus ik denk dat de kans dat er sneeuw komt zeer klein is.

Link to comment
Delen op andere websites

Net zoals soaDTOM zei in Brabant hele kleine vlokjes ik denk zo groot als een groot als een lieveheersbeestje. Het is rond de Kerstmis nog -7 geweest maar alleen ijs enzo. Wel grappig als je spuugde na 20 seconden was je spuug bevroren :D . Goed idee om een kunstijsbaan te maken! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...