Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

Bij ons een weekje terug ook eventjes witte straten en auto's en in het begin van de herfst was er grote kans op sneeuw dit jaar , nu Januari en maar ietsje gehad ? , moeten we het nog geloven of moeten we Piet Paulusma bellen voor echte profhulp :7

Volgens mij was de "winterpret" van dit jaar dat we eventjes op natuurijs konden schaatsen en dat we daarna er wel weer gelijk naar de zomer konden gaan , strenge winters krijgen we denk ik de komende jaren niet meer , maar je weet het nooit ..

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu best wel warm voor dit deel van het jaar. Als het gewoon een normale winter was die vroeger altijd in Nederland was, dan was er nu sneeuw en zag je mensen op het ijs schaatsen.

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik voor speciaal onderwijs naar een school buiten de gemeente moet krijgen wij de keuze om met taxi busjes te gaan. Alleen rijden we het meerendeel van de rit in de woonwijken(waar dus niet word gestrooid) en dan is het te gevaarlijk om daar te rijden dus krijgen we sneeuwvrij. En nee dat is geen aanstellerij want er zijn veel doodlopende straatjes met parkeerplaatsen waar we dan moeten keren, en het is al vaak genoeg (zeker bij het hele bedrijf) dat we doorslippen en bijna tegen geparkeerde auto's aanknallen en zelfs (nog niet zelf meegemaakt) enkele keren echt gebotst. En de kans dat we tegen andere weggebruikers aanknallen is natuurlijk ook erg groot.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Mwah, geloof er maar niet te veel in, de winter is volgens de natuur al afgelopen, maar volgens de kalender duurt het nog een paar daagjes.

Ik zelf heb trouwens niks gehoord over sneeuw, ik hoorde alleen winterse buien, oftewel dat kan ook hagel zijn :7

Maarja; bijna april, en men zegt ook wel eens: "April doet wat die wilt".

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, geloof er maar niet te veel in, de winter is volgens de natuur al afgelopen, maar volgens de kalender duurt het nog een paar daagjes.

Ik zelf heb trouwens niks gehoord over sneeuw, ik hoorde alleen winterse buien, oftewel dat kan ook hagel zijn :7

Maarja; bijna april, en men zegt ook wel eens: "April doet wat die wilt".



Zaterdag

niederlande3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had alleen maar wat hagel :(. ben vorige week in Tsjechië wezen skiën, daar lag gelukkig flink wat sneeuw. Nu maar hopen op de eerste sneeuw vlokjes.

Hier (in zuid oost brabant) heeft het anders al 2 keer best hard gesneeuwd (alles wit). Niet eerste sneeuw dus voor mij en hoop ook niet dat er dit wekkend nog sneeuw komt, ik hou neit zo van sneeuw..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...