Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

Hier in het Noorden ook flinke hagel en onweer gehad vannacht en vanochtend vroeg.

Ja man, ik hoorde dat ook, ik ben me nog kapot geschrokken van de harde gedonder :puh: Had het namelijk niet verwacht dat er rond deze tijd een onweersbui ontstaat..

En ik kom nu net terug van fitnessen, en toen ik bijna thuis was begon het heel klein beetje te sneeuwen/hagelen, echt zo'n combinatie :) Hopelijk komt de echte winter weer eens terug.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

In het zuiden sneeuwt het ook. Althans, vanochtend viel er wat uit de lucht. Nu schijnt de zon, ver achter een hemelsblauwe lucht. En het is stervenskoud!

Kijk dat heb ik zo is het nou ook in Nijmegen

EDIT: Oeps... :$ Dubbelpost. Stomme Flood Control

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

In het zuiden sneeuwt het ook. Althans, vanochtend viel er wat uit de lucht. Nu schijnt de zon, ver achter een hemelsblauwe lucht. En het is stervenskoud!

Vandaar dat ik geen sneeuw zag, ik ben pas 15 minuten uit bed.

Come on, ik wil sneeuw!

Ik wist nog dit jaar in het begin, ik fiets naar school in Venlo, dus in Blerick, ik zie een pak sneeuw liggen, bomen waren wit, en mensen reden voorzichtig.

Kom ik over de brug, verdomme, geen sneeuw, bomen waren nog steeds kaal en bruin, en de mensen reden daar gewoon alsof het zomer was.

En dit verschil was een brug, hoe lang zou die brug zijn?

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik woon ook in Zuid-Holland en we hadden gisteravond een pittige hagelbui die overging in een sneeuwbui.

Vandaag gaat het van het Westen uit sneeuwen met als gevolg een onvervalste sneeuwpret. Het kan glad worden. Vanavond gaat het op sommige plekken over in regen.

EDIT: Het is hier al wit

Bewerkt: door PSPfreaky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...