Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

  • 1 maand later...

Het is ondertussen al 2009 maar ik zal het topic maar even omhoog halen ;)

Hier in de buurt van Eindhoven ligt 10 a 15 cm sneeuw, het fietst natuurlijk niet zo handig/snel maar opzich is het toch best vet

Link to comment
Delen op andere websites

Beter de moderator de jaar veranderen van 2009 i.p.v. 2008. Er is veel sneeuw bij mij. Ongeveer 5 cm en onderkant is volledig ijs en deze nacht vriest het dus morgen zal superglad zijn.

en wie moet er weer door fietsen :duh: .

Sneeuw is alleen leuk als je nergens naartoe hoeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Beter de moderator de jaar veranderen van 2009 i.p.v. 2008. Er is veel sneeuw bij mij. Ongeveer 5 cm en onderkant is volledig ijs en deze nacht vriest het dus morgen zal superglad zijn.

en wie moet er weer door fietsen :duh: .

Sneeuw is alleen leuk als je nergens naartoe hoeft.

Of juist zoveel sneeuw dat je nergens naar toe kan :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zooowh, het is in Limburg -15 graden, tevens is het in het oosten en noordoosten -10 graden, en in het westen -6.5 ongeveer.

Dit is pas echt extreem, toen ik net even naar buiten ging, deed het ademhalen gewoon zeer in mijn luchtpijp.

Link to comment
Delen op andere websites

Beter de moderator de jaar veranderen van 2009 i.p.v. 2008. Er is veel sneeuw bij mij. Ongeveer 5 cm en onderkant is volledig ijs en deze nacht vriest het dus morgen zal superglad zijn.

en wie moet er weer door fietsen :duh: .

Sneeuw is alleen leuk als je nergens naartoe hoeft.

Of juist zoveel sneeuw dat je nergens naar toe kan :Y

Dat hangt er maar net vanaf wáár je naartoe moet. :clown:

Ik was daarnet even de hond aan het uitlaten, hij wilde zo snel mogelijk weer terug, aangezien hij met z'n

pootjes geen grip heeft op het ijs, en hij dan heel snel in paniek raakt. Daarom wassen we hem ook met de tuinslang in plaats van het bad. :)

Hoe dan ook, hier ligt niet absurd veel sneeuw, met het ijs valt het ook mee, alleen het is wel verschrikkelijk koud. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Afgelopen nacht is het hier -13 geweest en komende nacht zal het nog kouder worden.

Straten liggen nog steeds vol met ijs (platgereden sneeuw) en het schoolplein is ook 1 grote witte ijsbaan :7

Weinig te merken van dat broeikaseffect, door die sneeuw doe ik er ook nog eens 2 keer zo lang over om op school te komen.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat er vanacht -15 of -17 word. Echt koud... Brrrr :puh:

In het zuidoosten wel ja, hier (Eindhoven) is het momenteel -17,5 maar er zijn al temperaturen onder de -20 geregistreerd in limburg. Dus die -15 die jij zegt klopt niet.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Hier in het noorden is vandaag sneeuw gevallen, niet zo veel maar toch.

Ben er blij om, als het maar een beetje is is het ook zo weer weg.

Voor dat de 11/12 cm die hier ligt weg is, terwijl het weer komende tijd zo koud blijft kan dat nog wel meer dan een week duren :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons in :tu: Nieuw-Bergen :tu: ligt al een hele week een dik pak sneeuw, en daarnet heeft t ook nog gesneeuwt.

Het is nu ook al de hele week erg aan t vriezen ( -12 ongeveer ) de vijvers hier zijn nu echt heel dik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...