Flashingdemon666 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Bij ond sneeuwt het nu ongeveer 2 uur. Ik ga zo lekker naar buiten toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Het begon vanmiddag ook ineens te sneeuwen in De Kuip, en het is nog steeds niet opgehouden. Ook de oranje bal was van de partij vanmiddag. De sneeuw blijft hier liggen, maar ik weet niet precies hoe dik het is. Bewerkt: 23 november 2008 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Hier bij ons in Limburg in Weert. Een dikke pak sneeuw. Op de straten en de stoep blijft het allemaal liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Hier bij ons in Limburg in Weert. Een dikke pak sneeuw.Op de straten en de stoep blijft het allemaal liggen. Hier in Blerick ligt ook een pak sneeuw en het is ook blijven liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Het sneeuwt hier nu al urenlang. en er ligt al best veel sneeuw. Helemaal geen zin om zo naar school te fietsen als het morgen blijft liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Helaas sneeuwt het hier in Utrecht ook, gore natte witte zooi.. (En dan heb ik het over sneeuw! ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zeaas Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 dodelijk toch? oohja, Noord-brabant! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Bij ons heeft het s\'middags (veel) gesneeuwt alleen bleef het niet op de straat liggen. (Almere) Ik wil sneeuw! Volgens het nieuws is de last van verkeershinder door sneeuw vooral in het zuiden van het land morgen. In het zuiden ligt dus kennelijk het meest. EDIT: Huidige weerbeeld in google: In het zuiden hebben ze dus veel meer sneeuw. Bewerkt: 23 november 2008 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Bij ons heeft het s\'middags (veel) gesneeuwt alleen bleef het niet op de straat liggen. (Almere)Ik wil sneeuw! Volgens het nieuws is de last van verkeershinder door sneeuw vooral in het zuiden van het land morgen. In het zuiden ligt dus kennelijk het meest. EDIT: Huidige weerbeeld in google: In het zuiden hebben ze dus veel meer sneeuw. En daar woon ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Er ligt hier echt al zeker 5cm mooi man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Het heeft hier gister om de 30 minuten wel hard gesneeuwd, maar helaas bleef niks liggen. Let it snow, let it snow, let it snow... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Er was hier veel sneeuw in Apeldoorn. 'S ochtends dan. Maar ergens lag wel 1.50 meter sneeuw. Ik ben blij dat ik in Apeldoorn woon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 w00t, Nederland koelt alweer gauw af (Twente: -5.7 atm). Het probleem is, het sneeuwt hier nu wel een klein beetje, maar het vriest niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 sneuwde gister echt hard vandaag ook wel mar niet zo hard best wel koud op de fiets vooral aan je handen brrrrrrrrr...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Gisteren een stevig sneeuwgevecht gehad op de scouts!! Stond niet in de planning, maar zoiets maak je niet zo vaak me (in België) en daar moesten we toch even van profiteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.