Nadine.Gtaaa Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Hier ligt veel sneeuw.. Ongeveer 7 cm. Ik haat sneeuw.. Ik wil de zon. & het vriest ook nogeens. Erg glad & koud. Daarom flikker je ook zo makkelijk van je fiets... :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 bij ons in het noorden sneeuwt het wel elke dag de laatste tijd met wel ongeveer een laag van 6cm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Het weer nu is absoluut niet vet als je daardoor amper meer met de trein kunt reizen, wat ik bijna dagelijks doe. Probeer nu nog maar eens fatsoenlijk van Leiden naar Delft te komen...... Alleen als je nergens heen moet is sneeuw wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 sneeuw is beter dan regen, op een of andere manier is het gewoon cool (heel letterlijk genomen ook ja ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Vandaag de dag heeft het in Zuid Holland ( Delft ) maar 5 minuutjes gesneeuwt, ook nog natte sneeuw, ikzelf vind dit erg jammer.. Ik denk dat het aanstaande week wel iets leuker gaat worden in het westen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Angela16 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Omg het was wel glad vanochtend zeg, ging bijna onderuit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Ja zeg dat wel dat het echt extreem glad was vanmorgen, ik viel ook al bijna op me snufferd, echt gevaarlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Jemig ik glee bijna uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Ik ben 3 keer onderuit gegaan met mijn fiets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sniperx Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Ik gelukkig 0 keer. Wel heel glad hier in het oosten, dus toch af en toe wel oppassen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Ik heb vandaag een aantal mensen onderuit zien gaan, omdat ik in de bus zat, kon ik daar smakelijk om lachen, maar het was wel sneu voor die oma die onderuit ging. Helaas was de bus ook een beetje traag, waardoor ik een uur te laat op school was maar ook weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Bij mij is er geen sneeuw... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 yoepie het sneeuwt in zuid-holland deze keer droge sneeuw dus zal wel lkkr lang blijfen liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Het is hier op dit moment aan het sneeuwen, al moet ik er wel bij zeggen dat het helaas niet blijft liggen. Maar goed, officieel is de winter nog niet eens begonnen, en 'wat niet is, kan nog komen'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Bij mij sneeuwt het helemaal niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.