VW-Junkos Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2008 Het sneeuwde van de week hier keihard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Het is ondertussen al 2009 maar ik zal het topic maar even omhoog halen Hier in de buurt van Eindhoven ligt 10 a 15 cm sneeuw, het fietst natuurlijk niet zo handig/snel maar opzich is het toch best vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Beter de moderator de jaar veranderen van 2009 i.p.v. 2008. Er is veel sneeuw bij mij. Ongeveer 5 cm en onderkant is volledig ijs en deze nacht vriest het dus morgen zal superglad zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Beter de moderator de jaar veranderen van 2009 i.p.v. 2008. Er is veel sneeuw bij mij. Ongeveer 5 cm en onderkant is volledig ijs en deze nacht vriest het dus morgen zal superglad zijn. en wie moet er weer door fietsen . Sneeuw is alleen leuk als je nergens naartoe hoeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Beter de moderator de jaar veranderen van 2009 i.p.v. 2008. Er is veel sneeuw bij mij. Ongeveer 5 cm en onderkant is volledig ijs en deze nacht vriest het dus morgen zal superglad zijn. en wie moet er weer door fietsen . Sneeuw is alleen leuk als je nergens naartoe hoeft. Of juist zoveel sneeuw dat je nergens naar toe kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Zooowh, het is in Limburg -15 graden, tevens is het in het oosten en noordoosten -10 graden, en in het westen -6.5 ongeveer. Dit is pas echt extreem, toen ik net even naar buiten ging, deed het ademhalen gewoon zeer in mijn luchtpijp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 de zon schijnt hier en de lucht is hemelsblauw. alleen als je naar buiten loopt dan bevries je gelijk.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Beter de moderator de jaar veranderen van 2009 i.p.v. 2008. Er is veel sneeuw bij mij. Ongeveer 5 cm en onderkant is volledig ijs en deze nacht vriest het dus morgen zal superglad zijn. en wie moet er weer door fietsen . Sneeuw is alleen leuk als je nergens naartoe hoeft. Of juist zoveel sneeuw dat je nergens naar toe kan Dat hangt er maar net vanaf wáár je naartoe moet. Ik was daarnet even de hond aan het uitlaten, hij wilde zo snel mogelijk weer terug, aangezien hij met z'n pootjes geen grip heeft op het ijs, en hij dan heel snel in paniek raakt. Daarom wassen we hem ook met de tuinslang in plaats van het bad. Hoe dan ook, hier ligt niet absurd veel sneeuw, met het ijs valt het ook mee, alleen het is wel verschrikkelijk koud. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Afgelopen nacht is het hier -13 geweest en komende nacht zal het nog kouder worden. Straten liggen nog steeds vol met ijs (platgereden sneeuw) en het schoolplein is ook 1 grote witte ijsbaan Weinig te merken van dat broeikaseffect, door die sneeuw doe ik er ook nog eens 2 keer zo lang over om op school te komen. Bewerkt: 6 januari 2009 door Gta-killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Ik heb gehoord dat er vanacht -15 of -17 word. Echt koud... Brrrr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Ik heb gehoord dat er vanacht -15 of -17 word. Echt koud... Brrrr In het zuidoosten wel ja, hier (Eindhoven) is het momenteel -17,5 maar er zijn al temperaturen onder de -20 geregistreerd in limburg. Dus die -15 die jij zegt klopt niet. Bewerkt: 6 januari 2009 door Gta-killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bolie Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Hier in het noorden is vandaag sneeuw gevallen, niet zo veel maar toch. leuke plaatje leverd dat dan altijd weer op. GRZZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Bij ons is het de hele tijd overdag -2/-5 ofzo en 's nachts - 15, Jammer trouwens dat het in het Westen en vooral Noorden minder koud is. Verminderd de kans op een Elfstedentocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Hier in het noorden is vandaag sneeuw gevallen, niet zo veel maar toch. Ben er blij om, als het maar een beetje is is het ook zo weer weg. Voor dat de 11/12 cm die hier ligt weg is, terwijl het weer komende tijd zo koud blijft kan dat nog wel meer dan een week duren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Bij ons in Nieuw-Bergen ligt al een hele week een dik pak sneeuw, en daarnet heeft t ook nog gesneeuwt. Het is nu ook al de hele week erg aan t vriezen ( -12 ongeveer ) de vijvers hier zijn nu echt heel dik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.