thug Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) hier in belgie ligt het vrijwel overal wit van de sneeuw het vriest hier -6 snachts het kouste was dinsdagnacht tot wel -13, en ik kan al drie weken niet gaan werken . maar het begint beu te worden . ik slaap op zolder en snachts is het hier bitter koud mijn verwarming zet ik snachts nooit aan. elke ochtend deze week was zelf mijn raam vanbinnen bevroren . Bewerkt: 8 januari 2009 door thug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Voormiddag sneeuwt het lichtjes en veel zon en minder koud dan gisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Gister 3 cm sneeuw en nu valt er alweer sneeuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Ze moeten het liedje Let it Snow echt gaan verbieden. Ik had bijna de box gesloopt toen ik na een schooldag van een nieuw record aan uitglijden, dat lied hoorde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ComKwak Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Vanochtend nog 30 cm en nu is bijna alles weg Ik woon trouwens wel in Zwitserland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Lijkt me leuk om een beetje een overzicht te krijgen, Aangezien wij forumleden toch door heel Nederland verspreid zijn. Hier kan je zeggen hoeveel cm er bij jouw is gevallen en welke plaats dat is. Hier in Den Haag was het de hele nacht aan het sneeuwen, Er ligt wel sneeuw maar het is een magere 1,5 centimeter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Lijkt me leuk om een beetje een overzicht te krijgen, Aangezien wij forumleden toch door heel Nederland verspreid zijn. Hier kan je zeggen hoeveel cm er bij jouw is gevallen en welke plaats dat is. Hier in Den Haag was het de hele nacht aan het sneeuwen, Er ligt wel sneeuw maar het is een magere 1,5 centimeter. Hier hetzelfde! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Friesland gemiddelde: 10 cm. Leeuwarden: 10/15 cm. Links van leeuwarden: 8 cm. Boven leeuwarden langs de dijken: 2,3 cm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 In Doetinchem, Gelderland, helemaal niets.. Wel koud maar geen sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 (bewerkt) Ik schat wel ruim 15 tot 20cm: ... 12 uur later: Genoeg dus Bewerkt: 17 december 2009 door Wesley_GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BanaanGTA Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Hier ligt maar een paar centimeter, stelt niet zoveel voor. (Zaltbommel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Hier in België (Brussel) ligt er nog maar een kleine twee centimeter. Maar het sneeuwt wel nog goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 het heeft hier net hard gesneeuwd ik schat 8 centimeter Velp, gelderland naast arnhem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Op de kop af zo'n 6cm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Hier in België (Brussel) ligt er nog maar een kleine twee centimeter. Maar het sneeuwt wel nog goed. Het is nog maar een kwartier bezig ofzo , maar er valt wel dikke sneeuw, uds hopen op nog meer ^^ . Hier ook dus een 2-tal cm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.