Bierbuikje Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Akkrum (ligt ver onder leeuwarden): 26 cm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Hier sneeuwt het nog steeds, ik schat tussen de 2,5 en 4 centimeter dat er nu ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 In Doetinchem is het begonnen met sneeuwen! Ik verwacht alleen geen centimeters aan sneeuw, het gaat niet zo hard. Ik denk iets van 2 cm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Verwacht dat hier nu wel 3 tot 5 cm ligt, en het blijft maar doorsneeuwen. Trouwens, 'hier' is noordoost-Drenthe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 (bewerkt) Hier in België (Brussel) ligt er nog maar een kleine twee centimeter. Maar het sneeuwt wel nog goed. Ik heb al 10 centimeter aan de kant van Aalst! [belgië] And it keeps going. Bewerkt: 17 december 2009 door MidnightMayhem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Er ligt hier een hoop sneeuw maar langzaam maar zeker verdwijnt het. Buiten ligt overigens ook nog wat sneeuw volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 (bewerkt) Hier in België (west-zuid van Antwerpen): zo,n 15 CM en het sneeuwt nog steeds hard. EDIT: was west-zuid Bewerkt: 17 december 2009 door megadreams Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Hier in Buitenpost (Friesland, dicht bij leeuwarden) zo'n 30 cm en sneeuwt nog flink door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Ik meld vanuit mijn huis vanuit Eindhoven... achtertuin plaatselijk 1mm, en buiten... 2? Stelt he-le-maal niks voor hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Sneeuw langs de dijken: Goed nieuws, het is verhoogt van 2,3 naar dik 4cm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Playah Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 hier in apeldoorn sneeuwt het ook nog door en ligt er zo'n beetje 4cm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Vanuit Utrecht: Vanochtend rond half 8 ruim 10 cm van m'n auto afgehaald. Toen sneeuwde het nog een klein beetje, maar nu is het al een hele tijd droog. Op het journaal vanochtend zeiden ze dat het later op de dag in het westen ook weer zou gaan sneeuwen, dus afwachten maar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Voor morgenochtend zou er 15cm liggen. Ze zijn al goed op weg met bijna 10 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Vanuit België Regio Antwerpen 10 cm sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Hier in Hengelo (Gelderland) (vlak bij Doetinchem) ongeveer een halve centimeter, en het sneeuwt amper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.