Gijsso Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Friesland gemiddelde: 10 cm. Leeuwarden: 10/15 cm. Links van leeuwarden: 8 cm. Boven leeuwarden langs de dijken: 2,3 cm. En daarom heb jij sneeuwvrij ? Bij mij ligt er echt 15 cm (Groesbeek). En niks van vrij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Hier ligt zo'n 25 centimeter. Wij hadden ook sneeuwvrij. Nouja, na het tweede uur dan, maar de eerste twee uren was is vrij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Ik had gehoopt een leuke sneeuwbal te maken, maar dat komt d'r niet van bij 30°. 0 cm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 ik weet het niet precies, ik gok rond de 5 centimeter. het is in ieder geval KOUD! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Friesland gemiddelde: 10 cm. Leeuwarden: 10/15 cm. Links van leeuwarden: 8 cm. Boven leeuwarden langs de dijken: 2,3 cm. En daarom heb jij sneeuwvrij ? Bij mij ligt er echt 15 cm (Groesbeek). En niks van vrij. Ik moet 16km fietsen in 2 tot 15 cm sneeuw, maat. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 (bewerkt) België, in de regio Antwerpen (west-zuidde van antwerpen): nog steeds de 15 cm en het sneeuwt niet meer, op de hoofdwegen is er al gestrooid, hoop alleen dat morgen de bussen zullen rijden. Bewerkt: 17 december 2009 door megadreams Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 De huidige tussenstand langs de dijken (mijn woonplaats) is 10 cm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Hier in het Westerkwartier in Groningen ligt 32 cm. Zal waarschijnlijk nog wat bijkomen vanavond aangezien er weer een bui deze kant op komt. Het heeft hier bijna de hele dag gesneeuwd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Bij mij schijnt het zonnetje en is er geen sneeuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 zeker 12 cm! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Bij mij schijnt het zonnetje en is er geen sneeuw. Waar woon jij ooit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Zuid Frankrijk ofzo. Opschepper. Ik vind juist dat je jeugd verpest word als je alleen maar warm weer hebt, daar is dan toch ook geen pretje meer aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Bij ons 5 á 10 cm, maar het kan best wel meer zijn( Tilburg/Noord-brabant) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Ik denk dat er hier (in Hardenberg / Overijssel) ongeveer 3 à 4 cm ligt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 in rotterdam iets van 5 centimeter ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.