Jump to content

Kinderen die GTA spelen


Sjorszzz

Recommended Posts

het is een persoonlijke mening maar wie 18 is en nog dagelijks gamed is toch beetje zielig...

>>> Door Sandra: Beargumenteer je mening aub<<<

Het is gewoon een kwestie van een béétje een leven te hebben. Tieners die 18 zijn en nog altijd gamen moeten eens de deur uit gaan. Op die leeftijd is het de gewoonte van uit te gaan, een vriendin te hebben,...

Er is nog wel een groot verschil tussen de de hele dag gamen, of een (half) uurtje per dag. Ikzelf ben 20 jaar, ik heb een vriend (al 3,5 jaar), ik werk, ik spreek af met vriend(inn)en, ik ga zowat elke weer stappen, en toch speel bijna elke dag wel eventjes een spelletje (Gta:SA, Gta:IV, Rct, MoH). Het wil dus niet zeggen dat als je tijd hebt om elke dag (ook al is het maar eventjes) een spelletje te spelen, je niets anders daarnaast kan doen. Het schijnt ook dat Nederlanders gemiddeld zo'n 3 tot 4 uur per dag televisie kijken Dat zijn miljoenen mensen die dat doen, en toch hebben velen een partner en doen ze andere dingen in hun vrije tijd. Dus bij deze toon ik je aan dat dagelijks gamen en/of tv kijken hardstikke normaal is en helemaal niet zo 'zielig' als jij denkt... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sjorszzz

    5

  • Sandra

    5

  • Basssss

    3

  • Soulreaver

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 maanden later...

Ik ben 12 :$

Ik ben 13 :*D

Maar ik denk dat je leeftijd er niets mee te maken heeft, maar je persoonlijkheid, je volwassenheid. Ik ken kinderen van 13 die al redelijk serieus zijn, maar ook kinderen van 13 dat nog als een kleuter zijn... Hier mag je geen leeftijd op plakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf ook nog niet redelijk oud:$

ik ben 15 bijna 16 :D

Maar sommige mensen die zijn gewoon 11!

vraagen ze wat license zijn zeg ik Licenses zijn zoals rebewijzen.

zegt die oo waar kan ik die kopen, zeg ik City hall dicht bij de police department.

Zegt die wat is een city hall en wat een derpartment

Ik dat zoo van OMFG!

ik dee meteen /q geen zin meer aan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben zelf ook nog niet redelijk oud:$

ik ben 15 bijna 16 :D

Maar sommige mensen die zijn gewoon 11!

vraagen ze wat license zijn zeg ik Licenses zijn zoals rebewijzen.

zegt die oo waar kan ik die kopen, zeg ik City hall dicht bij de police department.

Zegt die wat is een city hall en wat een derpartment

Ik dat zoo van OMFG!

ik dee meteen /q geen zin meer aan.

Mkb,

Je kan ook 20 en dom zijn.

Dit heeft verder niks met leeftijd temaken maar met hoe goed je Engels/De Straten van GTA kent.

Zelf ben ik 11 ( je kent me wel ) en ik ken verder bijna alles in GTA.

Ik speel al een tijdje SA:MP Maar natuurlijk eerst SA:SP gespeelt :tu:

Verder: *weet nie meer wie het was* Laatst een stukje, ook al speel je [24/7] Dora, je krijgt nog steeds die agressie! maakt nie uit wat je speelt!

Surkan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...