Jump to content

Film Geert Wilders

Recommended Posts

• Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Arjen

34

• TomHagen

25

• Vegeta

23

• Jay;

20

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
(..) op zoek naar een cesar of een أنت أبدا ستمسكني en (..)

ik heb geen Koran joh

Ik zei ook een أنت أبدا ستمسكني, niet direct deze أنت أبدا ستمسكني.

Verder wil ik nationalist complimenteren met zijn opbouwend kritische doch rechtvaardige manier van debatteren.

Geplaatst:
(..) op zoek naar een cesar of een أنت أبدا ستمسكني en (..)

ik heb geen Koran joh

Ik zei ook een أنت أبدا ستمسكني, niet direct deze أنت أبدا ستمسكني.

Verder wil ik nationalist complimenteren met zijn opbouwend kritische doch rechtvaardige manier van debatteren.

ben jij nou seireus?

Geplaatst:

Ik vind wel dat Geert Wilders recht heeft om zijn film uit te zenden. Daar heb je het recht van vrijheid van meningsuiting voor. Maar zolang Wilders geen rascistische stukjes er in plaatst, vind ik alles best. Zoals bijv. een Koran door de WC spoelen of iets dergelijks. Dat slaat gewoon nergens op en je maakt ophef over niets en die lui die er allemaal zo over denken, over de Koran etc. zijn gewoon achterlijk. Respecteer mensen zoals ze zijn dan heb je er ook geen last van.

Geplaatst:

Kom op zeg!

Een moslim is géén moslim als hij/zij een zonde pleegt!

Waarom altjid de moslims?!?!?! :?

Shit zeg, iemand doodmaken is een zonde!

Dan is hij/zij geen moslims!

Jullie beschuldigen moslims voor niks!

Leer lezen en ga naar school en lees een woordenboek! :duh:

Geplaatst:
En tomhagen jij zei net dat de koran slecht is toch.. ga wegman je weet niet eens wat er in staat je kan neit een arabische. Islam betekent neit voor niets vrede
Dat zeg ik niet. Ik zei alleen dat Wilders dat wil aantonen, en er drie mogelijke uitkomsten zijn. Ik heb de Koran inderdaad niet gelezen, dus ik weet niet of die slecht is of niet.
Geplaatst:
1) Allah bestaat niet, Koran evenmin.

2) Moslims zorgen voor alle elende in de wereld, er worden mensen vermoord, er worden ambasades aangevallen om juist een stomme cartoon en binnenkort voor een film :ch:

3) Moslims die naar "hier" komen moeten zich op ALLE vlakken aanpassen aan de samenleving!

4) recht op vrijemengingsuiting !

vlaams_belang.jpg

1. Dat is jouw mening, maak daar geen feit van. Ik sta zelf ook niet positief tegenover het geloof, maar breng het dan even normaal...

2. Het zijn natuurlijk altijd de Moslims, hoe kan het ook anders? :7 Wat dacht je van Christenen (en 99% van alle andere geloven, trouwens), de grote publieksfavoriet geld (onder het mom van 'vrede brengen') en niet te vergeten machtlust?

3. Waarom? Jij noemt jezelf 'nationalist', waar ik uit begrijp dat je voor behoud van je eigen cultuur bent. Maar gun je Moslims en andere mensen dan geen behoud van hun eigen cultuur?

4. Mee eens.

Geplaatst: (bewerkt)
En tomhagen jij zei net dat de koran slecht is toch.. ga wegman je weet niet eens wat er in staat je kan neit een arabische. Islam betekent neit voor niets vrede
Dat zeg ik niet. Ik zei alleen dat Wilders dat wil aantonen, en er drie mogelijke uitkomsten zijn. Ik heb de Koran inderdaad niet gelezen, dus ik weet niet of die slecht is of niet.

Een soort bijbel denk ik, ook van die verhaaltjes erin denk ik :7 .

Niet verkeerd opvatten, het gaat om het algemeen

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:

2) Moslims zorgen voor alle elende in de wereld, er worden mensen vermoord, er worden ambasades aangevallen om juist een stomme cartoon en binnenkort voor een film :ch:

3) Moslims die naar "hier" komen moeten zich op ALLE vlakken aanpassen aan de samenleving!

4) recht op vrijemengingsuiting !

vlaams_belang.jpg

1. Dat is jouw mening, maak daar geen feit van. Ik sta zelf ook niet positief tegenover het geloof, maar breng het dan even normaal...

2. Het zijn natuurlijk altijd de Moslims, hoe kan het ook anders? :7 Wat dacht je van Christenen (en 99% van alle andere geloven, trouwens), de grote publieksfavoriet geld (onder het mom van 'vrede brengen') en niet te vergeten machtlust?

3. Waarom? Jij noemt jezelf 'nationalist', waar ik uit begrijp dat je voor behoud van je eigen cultuur bent. Maar gun je Moslims en andere mensen dan geen behoud van hun eigen cultuur?

4. Mee eens.

Ik keer terug op puntje 3: Ik gun hen dat wel maar niet hier, ik vind dat als ze naar hier komen ze zich wel moeten aanpassen aan onze cultuur en zeker de taal vind ik belangrijk verder heb ik niets tegen moslims zolang ze zich aanpassen aan ons en niet omgekeerd. :)

Geplaatst:

lol de Koran bestaat niet zeg natioracist dan dat je zegt dat Allah niet bestaat oookkkkkkkk maar de Koran heb ik in m'n handen gehat oetlul

Geplaatst:
lol de Koran bestaat niet zeg natioracist dan dat je zegt dat Allah niet bestaat oookkkkkkkk maar de Koran heb ik in m'n handen gehat oetlul

Volgens mij bedoelde hij dat de inhoud van de Koran gelogen is.

Dit is trouwens mijn mening niet.

Sorry ik wil niet respectloos worden.. Maar kijk ook is ff door mijn ogen, Ik ben een moslim en ik kan er niet tegen hoe respectloos mensen ier tegenover mijn geloof doen. En onze heilige boek waar wij zoveel eerbied voor hebben. Dat sommige dan praten over verbrandingen enzo. Sommige hebben me wel eens gezien hoe kalm en rustig ik ben geweest, dan kan ik toch ook wel eens boos worden. Maar jah hitler stalin,lenin enzo waren ook geen moslims en zij hebben wel het meeste veroorzaakt. Dus zeg niet dat moslims de grootste probleem zijn. Want het zijn er wel maar lang niet allemaal. En wilders is miss wel sterk achter zijn bodeyguard die man heeft geen ballen anders moest hij is ff naar amsterdam-oost komen indischebuurt en roepen wat hij ook op tv heeft gezegd zonder bewakers. Dan is hij ineens de moslims liefhebber. Maar ja ik zou ook nooit een bijbel verbranden ofzo want daar staan net zulke dingen in zoals de koran. En wij moslims geloven in precies de zelfde god als de christenen en ook in jezus maar we zien jezus als een profeet en mohamed als de grootste profeet dat is wel de grootste verschil alleen. Dus wrm kunnen mensen elkaar neit gwn accepteren wrm moet je nou perse elkaars geloof afkraken wat wilt wilders ermee bereiken ?? Wrm doet hij dat ?? WAt is zijn verdomme probleem ?? Waarom is hij een rasict die iedereen over een kam scheert ???

Wilders :duh:

En voor hierboven in de koran staan voor een deel exact de zelfde dingen als in de bijbel dus is de bijbel ook gelogen ?? En in de koran staan voor het grootste deel verhaaltjes dus geen opdrachten om te doden ofzo want de koran bestaat al zo lang wrm zouden mensen dat ineens nu wel doen en vroeger niet ??

Bewerkt: door cesar
Ik denk dat sommigen de boeken veel te letterlijk gebruiken. De Bijbel en de Koran moet je gebruiken als een leddraad. Oftewel, je moet met dat boek erachter kunnen komen hoe jij vind dat je moet leven. Als iemand dat boek helemaal gaat lezen, en letterlijk doet wat dat boek zegt, gaat het fout.

Dan kun je zeggen dat het boek om die reden verboden moet worden, maar ik denk dat de grote meerderheid van de Moslim het boek als een goed middel gebruikt. De rest is extremist, en die vinden het volgende:

Er staat in het boek dat de ongelovigen gestraft zullen worden. Maar zo ziet het er niet naar uit in het Westen, dus moeten we er zelf maar wat aan doen.

Ik denk dat het iets in die richting is, en dat is spijtig.

We doen egt niet allemaal wat er gezegd word in dat boek hoor ! Je ziet tog genoeg mense roken en drinken maar dat mag niet volgens de koran. We doen wel bepaalde dingen uit de koran maar dat is dan nog steeds dom om het te gaan verbieden of te gaan verbranden in een film ik ga de bijbel toch ook niet verbranden of verbieden ofwel ? :? Geert wilders moet gewoon niet zo racistisch doen !

Hierboven : helemaal mee eens boy !

Bewerkt: door Turkse-Maffie
Geplaatst:

Als je niet wat er in de Koran staat kun je moeilijk zeggen dat het verzonnen boek is.

In de Koran staan dingen in die pas ontdekt zijn door wetenschappers, zoals de BIG-BANG, bolvormige Aarde, hoe een baby opgroeid in de buik van zijn moeder,... kijk hier maar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...