Jump to content

Film Geert Wilders


Arjen

Recommended Posts

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    34

  • TomHagen

    25

  • Vegeta

    23

  • Jay;

    20

Top Posters In This Topic

Die link doet het niet...

De film is ook van de site afgehaald. Personeel van de site werd bedreigd en er werd vervolgens besloten om het er maar af te halen voor het geval er verdere bedreigingen zouden komen naar het personeel toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet slim wat hij doet i.v.m. zijn eigen veiligheid

natuurlijk kun je het iemand niet verbieden want het

vrijheids van menings uiting. toch vind ik dat ze het kunnen

verbieden in verband met verkeerde combinaties van stukken film

die verkeerd opgevat kunnen worden.

FITNA IS DEEP SH*T :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zegt dat Wilders een eikel etc. is en dat hij snel moet ophouden. Maar ik denk persoonlijk niet dat Wilders een hater is. Hij wil ons via deze film ons en mij eerder attent maken op dat gene wat nog komt en bij de meeste is dat volgens mij aardig goed gelukt. Tuurlijk, in de Koran staan ook goede dingen en blije dingen, maar alle teksten die hij heeft uitgekozen + de beelden er bij, daar zit gewoon een kern van waarheid in. Ik bedoel ons de dood wensen, doen we dat ook bij hun? Iedereen moet respect voor elkaar hebben en dat lukt op deze manier al helemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zegt dat Wilders een eikel etc. is en dat hij snel moet ophouden. Maar ik denk persoonlijk niet dat Wilders een hater is. Hij wil ons via deze film ons en mij eerder attent maken op dat gene wat nog komt en bij de meeste is dat volgens mij aardig goed gelukt. Tuurlijk, in de Koran staan ook goede dingen en blije dingen, maar alle teksten die hij heeft uitgekozen + de beelden er bij, daar zit gewoon een kern van waarheid in. Ik bedoel ons de dood wensen, doen we dat ook bij hun? Iedereen moet respect voor elkaar hebben en dat lukt op deze manier al helemaal niet.

hèhè, eindelijk eens iemand waar ik me ekan praten :puh:

Helemaal mee eens dus. Wij mogen helemaal niks van die gasten, en als we dan wel eens een keer wat doen dan gaan ze gelijk met aanslagen dreigen enzo.. Alsof hun van die lieverdjes zijn die geen andere geloven zwart maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zegt dat Wilders een eikel etc. is en dat hij snel moet ophouden. Maar ik denk persoonlijk niet dat Wilders een hater is. Hij wil ons via deze film ons en mij eerder attent maken op dat gene wat nog komt en bij de meeste is dat volgens mij aardig goed gelukt. Tuurlijk, in de Koran staan ook goede dingen en blije dingen, maar alle teksten die hij heeft uitgekozen + de beelden er bij, daar zit gewoon een kern van waarheid in. Ik bedoel ons de dood wensen, doen we dat ook bij hun? Iedereen moet respect voor elkaar hebben en dat lukt op deze manier al helemaal niet.

hèhè, eindelijk eens iemand waar ik me ekan praten :puh:

Helemaal mee eens dus. Wij mogen helemaal niks van die gasten, en als we dan wel eens een keer wat doen dan gaan ze gelijk met aanslagen dreigen enzo.. Alsof hun van die lieverdjes zijn die geen andere geloven zwart maken ;)

Ben ik ook helemaal eens met jullie 2 :Y Doei ik ga naar de BeaTDowN

Link to comment
Delen op andere websites

Die link doet het niet...

De film is ook van de site afgehaald. Personeel van de site werd bedreigd en er werd vervolgens besloten om het er maar af te halen voor het geval er verdere bedreigingen zouden komen naar het personeel toe.

Er is pas geleden iets aan aangepast. Het gaat hierbij om de spotprent aan het begin van de film. De spotprent die verwijderd was is nu vervangen door een moslim die een aardbol op zijn schouders draagt. Aan deze aardbol zit een lont die aan het einde van de film ontploft. Als je het zo bekijkt dus gewoon hetzelfde als bij het begin.

O ja, voor ik het vergeet: de film :puh:

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening:

Wilders:

*Wilders is geniaal!! Hij heeft de hele wereld op zijn kop gezet om eigenlijk niets! Al de beelden waren al bekend. Hij probeert hier alleen maar mee te zeggen hoe erg mensen kunnen reageren op iets wat er nog niet is.

*Binnen nu en enkele maanden wordt hij vermoord door een extreem moslim... Uiteindelijk krijgt hij dan toch gelijk.

De film:

*In sommige opzichten een beetje over de top. Hij doelt vooral op de extremisten en niet alle moslims zijn zo....

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening:

Wilders:

*Wilders is geniaal!! Hij heeft de hele wereld op zijn kop gezet om eigenlijk niets! Al de beelden waren al bekend. Hij probeert hier alleen maar mee te zeggen hoe erg mensen kunnen reageren op iets wat er nog niet is.

*Binnen nu en enkele maanden wordt hij vermoord door een extreem moslim... Uiteindelijk krijgt hij dan toch gelijk.

De film:

*In sommige opzichten een beetje over de top. Hij doelt vooral op de extremisten en niet alle moslims zijn zo....

Wilders geniaal? In welk opzicht? Hij probeert nu te bewijzen dat hij niks heeft gezegd over de inhoud van de film, wat hij misschien ook niet direct heeft gedaan, maar hij weet zelf net zo goed als wij dat hij indicaties heeft gegeven over een provocerende inhoud. Wilders geniaal? Het is niet moeilijk om opschudding te veroorzaken, niks aan, het is niet moeilijk om hints te geven over de inhoud van een film zonder directe info te geven, helemaal niks aan. Wilders heeft met de film niet eens de reacties bereikt die hij graag had willen zien, namelijk een reflectie van het beeld dat hij geeft in de film. Wilders zit nu waarschijnlijk in een kamertje te janken omdat er nog geen aanslag is gepleegd: "de moslims zijn toch zo slecht? Waarom doen ze nou niets om het te bewijzen."

Wilders heeft gefaald met deze film in zoveel opzichten, hij heeft gefaald in het bang maken van mensen, hij heeft gefaald in het massaal ophitsen van de massa, hij heeft gefaald in het uitdagen van een bepaalde etnische groep. Wilders heeft gefaald en hij kan het niet hebben. In het kamerdebat name Wilders een opvallend defensieve positie aan, waarom? Wanneer word iemand defensief? Juist, als zijn offensief gefaald heeft.

Wilders binnen enkele maanden vermoord? Waar baseer je dat op? Helemaal niets? Ga zo door!

De film, niets nieuws, bangmakerij, provocaties in overvloede. Een grote rotzooi van oude beelden met ongelukkige geluidsfragmenten. Jammer Wilders, als je dan toch in de aanval gaat, doe het dan goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Behhh, saaie film, hij heeft wel verstand met knippen en plakken.

Dat stuk van 11 sept(9/11) was waarschijnlijk door Bush zelf gepleegd, en had Moslims 'gehuurd'.

Maar ho maar, geen goede tekens/dingen van de Koran en de Moslims erin.

Maar Moslims moeten zich er niks van aantrekken, laat die Wilders maar lekker lullen.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik vind dat hij wel recht heeft om deze film uit te zenden.

Omdat iedereen dat recht heeft dus waarom hij niet?

Ik vind dat als hij die film niet mag uitzenden mag hij dus ook niet voor zijn mening uitkomen.

En wel leven toch in een vrij land?

Dus hij heeft het volste recht. :puh:

hij heb gelijk het is een vrij land dus je mag het heus wel uitzenden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin hiermee : :duh:

Gaan ze ons zitten bedrijgen terwijl als zij filmpjes en afbeeldingen over ons geloof maken moeten wij dat goedvinden. Ik vind tegenwoordig de Islam enz. een beetje uit de hand lopen als je kijkt naar onze geloven. Christen Katholiek enz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...