Jump to content

Film Geert Wilders


Arjen

Recommended Posts

Ik heb hem net ook gezien. Vindt er niet zoveel aan eerlijk gezegd.. Er worden alleen maar dingen in gezegd die die eigenlijk allemaal al eens uitgesproken heeft. Daarintegen geef ik hem wel gelijk dat ze homo`s, vrouwen en ongelovigen zo behandelen. Daar moet iets tegen gedaan worden. We leven ten slotte in een tijd dat dat eigenlijk niet meer kan.

Alleen moet die wel in gaan zien dat het bepaalde groepen zijn die het verzieken voor de rest. Er zijn zeker ook goede moslims, maar die laat die niet zien natuurlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    34

  • TomHagen

    25

  • Vegeta

    23

  • Jay;

    20

Top Posters In This Topic

Een film met waarheid.

dat is wat ik er van vind.

Dat mag je vinden maar volgens mij moet je ook eerst beetje proberen te verdiepen voor dat je iets roept, netzoals Geert Wilders is zal moeten doen.

Alleen al in de film Fitna staat grote fout die man die werd afgebeeld als Mohammed B is helemaal niet Mohammed B, lijkt wel van een amateur :cya::7

Zo een filmpje zou ik ook in week in elke kaar kunnen draaien, beetje wat kranten knipsels, wat beelden van internet samen voegen en wat teksten toevoegen en klaar is kees. :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Een film met waarheid.

dat is wat ik er van vind.

Dat mag je vinden maar volgens mij moet je ook eerst beetje proberen te verdiepen voor dat je iets roept, netzoals Geert Wilders is zal moeten doen.

Alleen al in de film Fitna staat grote fout die man die werd afgebeeld als Mohammed B is helemaal niet Mohammed B, lijkt wel van een amateur :cya::7

Zo een filmpje zou ik ook in week in elke kaar kunnen draaien, beetje wat kranten knipsels, wat beelden van internet samen voegen en wat teksten toevoegen en klaar is kees. :zz:

Het gaat toch ook niet om het filmpje zelf. :?

Het gaat om de inhoud en bewijs het tegendeel eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een echte film kun je het niet noemen, de film duurt slechts 15 minuten. En bevat allemaal dingen die de komende 10 jaar vaak op het nieuws zijn geweest, plus een paar dingen die verzonnen zijn door Geert Wilders. Ik had eerlijk gezegt meer van de film verwacht, want zoveel stelt het nou ook niet voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie Fitna gezien en wat vinden jullie ervan?

Ik ben het niet met hem eens, maar ik vind wel dat de islam het meest gewelddadige geloof is.

Tenslotte heb ik nog nooit gehoord van christelijke zelfmoordterorristen, of katholiek die vlaggen verbranden om een cartoon. Zij kunnen er wel tegen? Waarom deze moslims niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie Fitna gezien en wat vinden jullie ervan?

Ik ben het niet met hem eens, maar ik vind wel dat de islam het meest gewelddadige geloof is.

Tenslotte heb ik nog nooit gehoord van christelijke zelfmoordterorristen, of katholiek die vlaggen verbranden om een cartoon. Zij kunnen er wel tegen? Waarom deze moslims niet?

waar is ie te zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie Fitna gezien en wat vinden jullie ervan?

Ik ben het niet met hem eens, maar ik vind wel dat de islam het meest gewelddadige geloof is.

Tenslotte heb ik nog nooit gehoord van christelijke zelfmoordterorristen, of katholiek die vlaggen verbranden om een cartoon. Zij kunnen er wel tegen? Waarom deze moslims niet?

waar is ie te zien?

klik

Link to comment
Delen op andere websites

Goede film, klein beeldje van dezemoslimextremisten gekregen, hij heeft de feiten nu eenmaal op tafel gelegd (overigens tactisch gedaan). Ben benieuwd hoe het opgefokte volk nu zal reageren in het Midden - Oosten. Verder niet echt heel spannend, geen meningen van mijnheer Wilder bijvoorbeeld. Veel ophef, dit was echt niet nodig geweest...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij elke geloof(levensovertuigingen) zijn extremisten bij ene geloof is percentage groter dan bij het andere en dit verschilt ook afgelopen eeuwen.

Vroeger sloegen mensen ook elkaar de hersens in van soorten kerken en werden hele oorlogen gevoerd en dit gebeurt soms nog steeds maar niet zo veel meer gelukkig.

Op dit moment zijn dit vooral de Moslims die kampen met een groep extremisten en hier moet iets aan gedaan worden.

Als door een geloof(levensbeschouwing) extremisten uit voorkomen, dan zal elke geloof verboden moeten worden om dit te voorkoen.

Ik adviseer mensen die serie nog niet kennen maar is helemaal te kijken over:

The Most Hated Family in America

Dat is een super korte samenvatting(rest staat ook op youtube), maar die mensen zijn ook zo gestoord en wensen bijna iedereen dood.

Ze staat met spandoeken bij begrafenissen van een soldaat uit Irak dat hij zijn dood verdiende, door hun is speciale wet moeten aan nemen in de VS zodat ze afstand moeten houden bij een begrafenis.

Conclusie: De Moslims zijn niet het probleem, het probleem zijn de extremisten en daar moet iets aan gedaan worden

Bewerkt: door Sander
Link to comment
Delen op andere websites

Mwah ik vind het eigenlijk overhypte bagger, een herkauwing van oude beelden die zich voornamelijk aan de andere kant van de wereld afspelen. Waarschijnlijk vanmiddag nog in Windows Movie Maker samengeflanst door leden van de Partij met de Kapsels.

Dion-Graus.jpg

Geniaal ook dat ze een foto gebruikt hebben van een rapper in plaats van de echte Mohammed B. Je ziet een hand aan een bladzijde van de Koran, hoort gescheur en dan; 'Het geluid dat u hoorde, was een pagina uit het telefoonboek.' Of een lontje aan het hoofd van de profeet Mohammed en dan als knal; onweer. Als ik een moslim zou zijn ging ik een filmpje maken waarin Geert Wilders de hoofdrol speelt; een gun naast zijn hoofd, BANG! en dan; 'Het geluid dat u hoorde, was boer Frans die een potentiële vrouw leert schieten met een jachtgeweer.'

Link to comment
Delen op andere websites

De hele wereld in paniek, blijkt het een compilatie van oude, vaak lage kwaliteits en overbekende beelden in combinatie met vertalingen van het "geef een brugger Homerus als proefwerk" niveau te zijn. :7

Gevoel voor humor moeten ze wel hebben bij de PVV. Ik kon, zodra ik de verbijstering (Lees: "Is dit het?!? O.o") voorbij was, er in ieder geval smakelijk om lachen. Geert is of nog veel dommer dan ik al dacht, of hij lacht ons nu allemaal in z'n vuistje uit.

De eerste berichten van moslimleiders die aangeven dat het niet de moeite waard is hier tegen te protesteren zijn gelukkig ook al binnen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...