Jump to content

Film Geert Wilders


Arjen

Recommended Posts

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    34

  • TomHagen

    25

  • Vegeta

    23

  • Jay;

    20

Top Posters In This Topic

De islam is helemaal geen gewelddadig geloof..

Dus de mensen die islamitisch zijn (en dus de Koran geloven) slaan de gewelddadige stukjes in de Koran over? Als je toch in de Koran gelooft, geloof je toch alles wat er in staat en niet de helft.

Tsja, en in de Bijbel staat niks tegen homo's of ongelovigen. Zoek eens naar dingen als de IRA, Ulster Volunteer Force (UVF) of Loyalist Volunteer Force (LVF), Army of God, "Covenant, The Sword, and the Arm of the Lord" (CSA) of de Phineas Priesthood, dan zal je zien dat het lang niet alleen Moslims zijn die geweldadig en extremistisch hun geloof uitdrukken.
In de Bijbel staan wel dingen dat het mannelijke geslacht bij het vrouwelijk geslacht hoort en niet man + man. Maar er staat niets over in dat je ze moet afmaken. Datzelfde geldt voor de ongelovigen. Nergens staat in de Bijbel dat je de ongelovigen moet vervolgen. Dat is het verschil met de Koran. Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het gekeken maar ik snap een zin van de film niet.

dat gaat zo van: Bang... het geluid wat u hoorde was van een telefoonboek :? wat the hell bedoelt hij daarmee :bonk:

Als je wat logische nadenkt kan je de antwoord als makelijk vinden. Je zag iemand met een koran toen pakte hij een bladzijde. En toen hoordje je (scheur) maar daarna kwam zeiden ze dat het geluid was van dat iemadn een bladzijde uit koran scheurt maar uit een telefoonboek het was dus nep.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zo alles op een rij zet, is mijn mening dat de Islam een vervolgings-geloof is. Ik zag denet de film met mensen die toespraken hielden. Hitler was verschrikkelijk, maar dit is 10x zo erg.

Link to comment
Delen op andere websites

KIjk exit wat je net hebt gezegt daar zit heel wat in. EN wie weet zijn die toespraken niet eens echt. In de moskee waar ik naartoe ga krijg ik alleen eerst bidden daarna toespraken over het leven an mohamed. Zoals dat je soms mensen moet negeren zodat je later beloond word en dat je moet leven met de regels van je land en altijd je buren respecteren. En je moet je leraar ook op school iemand die je wat leert net zo erg respecteren als je ouders. Ik heb tot nu toe nog niks van ze gehoord over doden ofzo ??

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien allemaal wat overhyped geweest, maar er zaten wel veel stukken met waarheid in.

Vinden jullie het normaal dat sommige Moslims spandoeken maken met teksten als "wees voorbereid op de echte holocaust" & "God zegene Hitler". Of dat een kleuter van 3 jaar zegt dat de Joden apen en zwijnen zijn. Sorry dit vind ik echt te ver gaan.

Maar laten we wel onthouden dat bijlange niet alle Moslims zo zijn, en dat de mensen die in dit filmpje voorkwamen echt wel uitzonderingen zijn (gelukkig maar :puh:).

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien allemaal wat overhyped geweest, maar er zaten wel veel stukken met waarheid in.

Vinden jullie het normaal dat sommige Moslims spandoeken maken met teksten als "wees voorbereid op de echte holocaust" & "God zegene Hitler". Of dat een kleuter van 3 jaar zegt dat de Joden apen en zwijnen zijn. Sorry dit vind ik echt te ver gaan.

Als een kind van 3 zijn middelvinger(tje) opsteekt tijdens het voetbal, wordt dat schattig gevonden. Als een moslim-jongentje zoiets zegt is het in één keer niet normaal meer :duh: Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Als een kind van 3 zijn middelvinger(tje) opsteekt tijdens het voetbal, wordt dat schattig gevonden. Als een moslim-jongentje zoiets zegt is het in één keer niet normaal meer :duh:

Sorry maar gewoon een middelvinger op steken, of zeggen dat de Joden apen en zwijnen zijn vind ik toch iets helemaal anders hoor. Bij ons wordt het bij de meeste gezinnen afgeleerd voor vuile manieren (bv je middelvinger opsteken) te gebruiken. Bij sommige Moslim families wordt het juist van kleins af aan al geleerd dat Joden of andere soorten mensen slecht zijn, dus dat is toch heel wat verschil.

Als je het niet gelooft dat zo'n dingen worden aangeleerd dan ben ik hier toch wel het levende bewijs voor. Ik vroeg is aan een klein Turks meisje van een jaar of 7 met wie ze later wou trouwen, daar reageerd ze op met dit antwoord: Zeker niet met Belgen, Belgen zijn slecht en stinken. Vind jij het normaal dat ik zoiets moet accepteren als Belg? Het ergste is dan ook nog dat de ouders er voor hebben gekozen voor in België te komen wonen.

EDIT: Begrijp me helemaal niet verkeerd, ik heb helemaal niets tegen Moslims die hier komen wonen en hun goed aanpassen, maar ik vind het wel niet kunnen als je hier komt wonen en je je helemaal niet wilt aanpassen.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

De eerste 14 minuten zijn allemaal feiten, echt gebeurd dus. Daar is weinig aan te veranderen. De rest is zijn mening, laat hem maar lullen. Ik snap niet dat mensen hier oproer over gaan maken. Negeer die vent gewoon. Net of hij echt invloed uit kan oefenen. Hij zal heus niet eigenhandig alle moslims het land uit gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag net te denken:

je ziet in die film:

mensen die het volk toespreken dat christendom slecht is

wat doet wilders:

Het volk toespreken dat moslim slecht is

Alleen zeggen die moslims dat alle joden moeten worden gedood. Wilders heeft volgens mij nog nooit gezegd dat alle moslims dood moeten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag net te denken:

je ziet in die film:

mensen die het volk toespreken dat christendom slecht is

wat doet wilders:

Het volk toespreken dat moslim slecht is

Alleen zeggen die moslims dat alle joden moeten worden gedood. Wilders heeft volgens mij nog nooit gezegd dat alle moslims dood moeten

dat is waar

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is waar.

De film 'Fitna' van Geert Wilders is vanavond van de internetsite Liveleak.com verwijderd. Een verklaring op de website zegt dat medewerkers van de site zijn bedreigd. Het zou gaan om ernstige bedreigingen.

Droevige dag

"Dit is een droevige dag voor de vrijheid van meningsuiting", stellen medewerkers van de website. "Maar we stellen de veiligheid van ons personeel voorop. We willen alle duizenden mensen van veel verschillende achtergronden en religies bedanken voor de steun die ze ons hebben gegeven. Zij begrepen dat Liveleak.com een plek is waar talloze meningen gehoord kunnen worden. Maar de prijs die we nu moeten betalen is te hoog."

Bedreigingen

Over de precieze aard van de dreigementen laat de verklaring zich niet uit. De website was sinds gisteravond de plek waar honderdduizenden mensen Fitna hebben bekeken. Op Youtube is de film nog wel te zien. (anp/sam)

http://www.hln.be/hln/nl/958/Multimedia/ar...igementen.dhtml

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...