Jump to content

Film Geert Wilders


Arjen

Recommended Posts

Geert heeft wel maar mooi aangetoond hoe belachelijk sommige moslims reageren op een verzameling bestaande delen. Maar verder heeft niemand iets aan die 'film'. Want eigenlijk is het geen eens een film, gewoon een knutselwerkje, die de hele wereld bezig houd :N

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    34

  • TomHagen

    25

  • Vegeta

    23

  • Jay;

    20

Top Posters In This Topic

Als een kind van 3 zijn middelvinger(tje) opsteekt tijdens het voetbal, wordt dat schattig gevonden. Als een moslim-jongentje zoiets zegt is het in één keer niet normaal meer :duh:

Sorry maar gewoon een middelvinger op steken, of zeggen dat de Joden apen en zwijnen zijn vind ik toch iets helemaal anders hoor. Bij ons wordt het bij de meeste gezinnen afgeleerd voor vuile manieren (bv je middelvinger opsteken) te gebruiken. Bij sommige Moslim families wordt het juist van kleins af aan al geleerd dat Joden of andere soorten mensen slecht zijn, dus dat is toch heel wat verschil.

Dat stuk met het kleine meisje is nog wel mijn favoriet, je ziet haar gewoon letterlijk vragend naar mama/papa/filmmaker kijken met "...en wat moest ik nu ook alweer zeggen?" in haar ogen. Het lukt mij ook nog wel om een 3,5 jarige binnen het kwartier te laten zeggen dat iedereen die Harold heet een boef is en piefpafpoef doodgeschoten moet worden.

Btw, er zijn ook christelijke families waar geleerd wordt dat als je kind dood ligt te gaan aan een geneeselijke(!) ziekte je het geen medicijnen mag geven omdat het "de wil van god is." Alle grote religies zijn op zichzelf prima, je moet er alleen niet te ver in gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de film gezien op YouTube, en ik vindt dat Wilders te ver gaat. Vooral de stukken van het WTC

en die Amerikaanse man die onthoofdt wordt.

Vrijheid van meningsuiting is goed, maar dit gaat te ver. Hij brengt Nederland echt in gevaar.

De meeste olie van Nederland komt uit het Midden-Oosten. En wat is het geloof in het Midden-Oosten?

Precies.

Link to comment
Delen op andere websites

kan het niet zijn dat geertje die tekst bij die mensen in zijn zogenamde "film"heeft verdraaid zodat mensen die die taal niet verstaan denken dat ze slechte dingen zeggen.ook is het zo dat geert zich niet dat soort dingen verbieden want dan denken de moslims,of wie dan ook dat wij allemaal slecht zijn en dan gebeuren er dingen die je niet wil mee maken.

so people let,s make PEACE.

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Ik keek de eerste secondes van de film.

Dat vind zo zéér asociaal van die gore kutaap met de Mozartkapsel!!

Ik drukte maar gelijk op het kruisje!

Wat hij liet zien, is zéér stom!

Die vent gaat te ver!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de film gezien op YouTube, en ik vindt dat Wilders te ver gaat. Vooral de stukken van het WTC

en die Amerikaanse man die onthoofdt wordt.

Vrijheid van meningsuiting is goed, maar dit gaat te ver. Hij brengt Nederland echt in gevaar.

De meeste olie van Nederland komt uit het Midden-Oosten. En wat is het geloof in het Midden-Oosten?

Precies.

Bijna alle getoonde beelden in de film zijn ook gewoon op het nieuws geweest, dus zo erg is het nou ook weer niet (zo denk ik erover)

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar f*ck die beelden. Kijk wat hij doet die vertalingen van koran zijn allemaal nep.

En hoe weet jij dat nou zo zeker? Heb je dan de koran genomen, de zinnetjes die hij heeft vertaald opgezocht en heb jij die dan weer vertaald? Dacht het niet...

En trouwens, als ze de exacte plaats in de koran vermelden waar het staat, gaat het wel goed vertaald zijn denk ik. Anders zet hij die plaats er heus niet bij hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap het nut van de film ook niet... even de ellende van madrid en het world trace center in amerika naar boven halen, en al qaida hun plannen zijn weer terug om iets nóg ergers te doen...

wat ik wel stom vind is dat de moslims kwaad worden om een filmpje van 15 minuten, ook een aantal terroristen zijn er kwaad over heb ik gehoord, tóch had ik verwacht dat ze volwassen waren!!! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap het nut van de film ook niet... even de ellende van madrid en het world trace center in amerika naar boven halen, en al qaida hun plannen zijn weer terug om iets nóg ergers te doen...

wat ik wel stom vind is dat de moslims kwaad worden om een filmpje van 15 minuten, ook een aantal terroristen zijn er kwaad over heb ik gehoord, tóch had ik verwacht dat ze volwassen waren!!! :duh:

Volwassen worden ze nooit. Geert heeft die film gemaakt om te laten zien dat sommige moslimgroepen volgens hem erg geweldadig zijn. Dit proberen die groepen dan te ontkennen en tegen te spreken. en hoe?? juist, door te gaan protesteren en poppen en nederlandse vlaggen in de vik te steken. (gewelddadig dus) tjah dan is het voor mij allemaal wel duidelijk. Die groepen zijn dan dus gewoon op zoek naar redenen om de westerse samenleving zwart te maken. beetje kansloos dus.. Dus Wilders heeft zijn punt toch wel duidelijk gemaakt..

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar f*ck die beelden. Kijk wat hij doet die vertalingen van koran zijn allemaal nep.

En hoe weet jij dat nou zo zeker? Heb je dan de koran genomen, de zinnetjes die hij heeft vertaald opgezocht en heb jij die dan weer vertaald? Dacht het niet...

En trouwens, als ze de exacte plaats in de koran vermelden waar het staat, gaat het wel goed vertaald zijn denk ik. Anders zet hij die plaats er heus niet bij hoor.

Voor het geval je de andere discussies niet gevolgd hebt -- Cesar is zelf moslim, dus hij zal de Koran waarschijnlijk thuis hebben liggen en 'm gelezen ;) Het is dus best mogelijk dat hij het opgezocht heeft, ja.

Wat betreft Pr.. Eh, Fitna:

531.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar f*ck die beelden. Kijk wat hij doet die vertalingen van koran zijn allemaal nep.

En hoe weet jij dat nou zo zeker? Heb je dan de koran genomen, de zinnetjes die hij heeft vertaald opgezocht en heb jij die dan weer vertaald? Dacht het niet...

En trouwens, als ze de exacte plaats in de koran vermelden waar het staat, gaat het wel goed vertaald zijn denk ik. Anders zet hij die plaats er heus niet bij hoor.

Voor het geval je de andere discussies niet gevolgd hebt -- Cesar is zelf moslim, dus hij zal de Koran waarschijnlijk thuis hebben liggen en 'm gelezen ;) Het is dus best mogelijk dat hij het opgezocht heeft, ja.

Wat betreft Pr.. Eh, Fitna:

*plaatje*

Ok, wist ik inderdaad niet, maar dat neemt nog altijd niet weg dat hij daar dan de verzen bij zet waar het exact staat als het niet goed vertaalt is...

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar f*ck die beelden. Kijk wat hij doet die vertalingen van koran zijn allemaal nep.

En hoe weet jij dat nou zo zeker? Heb je dan de koran genomen, de zinnetjes die hij heeft vertaald opgezocht en heb jij die dan weer vertaald? Dacht het niet...

En trouwens, als ze de exacte plaats in de koran vermelden waar het staat, gaat het wel goed vertaald zijn denk ik. Anders zet hij die plaats er heus niet bij hoor.

Voor het geval je de andere discussies niet gevolgd hebt -- Cesar is zelf moslim, dus hij zal de Koran waarschijnlijk thuis hebben liggen en 'm gelezen ;) Het is dus best mogelijk dat hij het opgezocht heeft, ja.

Wat betreft Pr.. Eh, Fitna:

'*plaatje*

het is denk ik gewoon zo dat geert toch die tekst er gewoon bij heeft geplakt en misschien zijn sommige dingen uit de tekst welwaar maar ik denk toch dat sommige dingen niet waar zijn. Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar f*ck die beelden. Kijk wat hij doet die vertalingen van koran zijn allemaal nep.

En hoe weet jij dat nou zo zeker? Heb je dan de koran genomen, de zinnetjes die hij heeft vertaald opgezocht en heb jij die dan weer vertaald? Dacht het niet...

En trouwens, als ze de exacte plaats in de koran vermelden waar het staat, gaat het wel goed vertaald zijn denk ik. Anders zet hij die plaats er heus niet bij hoor.

Voor het geval je de andere discussies niet gevolgd hebt -- Cesar is zelf moslim, dus hij zal de Koran waarschijnlijk thuis hebben liggen en 'm gelezen ;) Het is dus best mogelijk dat hij het opgezocht heeft, ja.

Wat betreft Pr.. Eh, Fitna:

Omdat hij moslim is wil dat nog niet zeggen dat hij de Koran ook helemaal gelezen heeft ;)

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...