TomHagen Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Mijn eerste sig is simpel, maar wel met een border (waar ik dus een tut voor nodig had ) Ik zie de 5jes wel verschijnen: Ik heb het gedaan aan de hand van de tutorial van M4X. Voor de border deze tutorial van Giorgio. Bedankt! Bewerkt: 12 januari 2008 door SoaDT0M Reageren
Master Glenn Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 hmm, wel mooi maar geen render ofzo 6/10 Reageren
Twankala Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Het is een goed begin! Ik weet niet precies wat je ermee hebt gedaan, maar het ziet er wel kunstig uit! Door de verschillende soorten kleuren lijkt het net alsof er diepte inzit. De tekst heb je naar mijn mening iets te groot gedaan maar de kleur daarvan is wel goed. De grijze border past er niet helemaal bij. Je had hem beter een ander kleurtje kunnen geven. En zoals Master Glenn al zegt, is het mooi als er een soort figuur inzit. Dit kan een render of een stock of heel iets anders zijn. Goede makkelijke tutorials zijn: Hoe maak je een Sig? Van Froodoo (hier heb ik zelf veel aan gehad bij het begin) Stock Signature. Van M4X Mijn uiteindelijke cijfer: 7/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Bedankt man. Hier heb ik echt veel aan @big smoke hieronder: he shit je hebt gelijk. Dat had een O moeten zijn @hackman: uhm de border is toch de rand. Maar ik heb het eigenlijk helemaal gedaan aan de hand van de tutorial van M4X. Voor de border deze tutorial van Giorgio. Bedankt voor het aanbieden van hulp, als ik iets niet weet zal ik het zeker vragen. Want mij is het wel gelukt om een render erin te plaatsen, maar om er dan voor te zorgen dat het lijkt alsof die er niet opgeplakt is, lukt me niet (inblenden?). Bewerkt: 12 januari 2008 door SoaDT0M Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Als het je eerste is vind ik hem wel aardig gelukt, moets er nu een bijkomend figuur in zitten zou nog beter zijn, ik geef ja een 7/10 Edit: In je sig is de 2e o geen hoofdletter, in je naam wel. Bewerkt: 11 januari 2008 door $big$smoke$ Reageren
Hackman Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) hij zegt dat hij de border heeft kunnen maken na een tut, ik heb ergens een tut gevonden waar je die background ook mee kan maken... BTW ik vind de achtergrond kleurrijk en opgewekt uit zien en de tekst is goed geplaatst en het heeft ook een mooie kleur wat mooi bij de background past. Wat me net te binnen schiet is dat de background me doet denken aan de achtergrond van sinas ofso, dat is ook oranje en heeft er wel iets van. Ik kon een beetje uit je tekst opmaken dat dit je eerste sig was dus gefeliciteerd! ik geef je een 7/10 Blijf zo door gaan! EDIT:Andere zeiden dat er misschien een render bij kon, als je niet weet hoe je het erin plaatst, dan helpen ik ( we )graag! Bewerkt: 11 januari 2008 door hackman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.