rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 en fifa street 3 die wil ik ook halen ziet er wel hard uit FIFA STREET 3 film http://www.youtube.com/watch?v=St9iYTdgpPM Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 en fifa street 3 die wil ik ook halen ziet er wel hard uit FIFA STREET 3 film http://www.youtube.com/watch?v=St9iYTdgpPM 6/10 de mannetyjes zijn niet mooi 2 waren de mannetjes beter je mag hem kopen maar ik had meer van de mannetjes verwacht Reageren
rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ja het is zeker anders dan 2 maar die trucjes blijven vers Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ja het is zeker anders dan 2maar die trucjes blijven vers ja de truckjes vindt ik wel mooi gedaan maar alleen jammer van de mannetjes Reageren
Ferre Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Jullie moeten dan wel een nieuwe game posten. Wat vinden jullie van MotoGP '07? Het heeft alle licenties zodat je het seizoen van 2007 ook helemaal zelf kunt spelen. Ik vind het in ieder geval geen crap spel, het is gewoon een leuke motorrace game en al helemaal als je MotoGP op tv volgt. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Jullie moeten dan wel een nieuwe game posten. Wat vinden jullie van MotoGP '07? Het heeft alle licenties zodat je het seizoen van 2007 ook helemaal zelf kunt spelen. Ik vind het in ieder geval geen crap spel, het is gewoon een leuke motorrace game en al helemaal als je MotoGP op tv volgt. ik maar ik kan de afbeelding niet zioen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Jullie moeten dan wel een nieuwe game posten. Wat vinden jullie van MotoGP '07? Het heeft alle licenties zodat je het seizoen van 2007 ook helemaal zelf kunt spelen. Ik vind het in ieder geval geen crap spel, het is gewoon een leuke motorrace game en al helemaal als je MotoGP op tv volgt. Het spel is zéér mooi en het is goed nagemaakt van het echte seizoen. Daarom krijgt het van mij een 8,8/10. Helaas krijg ik het spel niet werkend op mijn pc (videokaart ). Wat vinden jullie van XIII? Niet het mooiste spel op aarde, maar wel een goede storyline, leuke missies en grappige effecten. Ik heb me er dan ook zeker mee vermaakt. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 26 juli 2008 door Flitskikker Reageren
rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 hahaa echt een grappige spel dat je dingen moet kiezen 6/10 4 punten om dat je zelf niet kan bewegen en het is kort splinter cell double agent Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Splinter Cell Double Agent, heb hem zelf niet maar wel bij een vriend gezien. Ziet er opzich niet verkeerd uit 7/10 Mafia (uit 2002) Blijft een goede game met een sterke verhaallijn name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Splinter Cell Double Agent, heb hem zelf niet maar wel bij een vriend gezien. Ziet er opzich niet verkeerd uit 7/10Mafia (uit 2002) Blijft een goede game met een sterke verhaallijn name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> ziet er cool uit 8/10 Reageren
rjravi1 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Splinter Cell Double Agent, heb hem zelf niet maar wel bij een vriend gezien. Ziet er opzich niet verkeerd uit 7/10Mafia (uit 2002) Blijft een goede game met een sterke verhaallijn name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> nooit gespeelt lijkt me wel hard 9/10 omdat ik van zulke spellen hou driver 3 Reageren
Basssss Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Splinter Cell Double Agent, heb hem zelf niet maar wel bij een vriend gezien. Ziet er opzich niet verkeerd uit 7/10Mafia (uit 2002) Blijft een goede game met een sterke verhaallijn name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> nooit gespeelt lijkt me wel hard 9/10 omdat ik van zulke spellen hou driver 3 Ken ik niet, filmpje zou makkelijk zijn. :S Roller Coaster Tycoon 3 Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Splinter Cell Double Agent, heb hem zelf niet maar wel bij een vriend gezien. Ziet er opzich niet verkeerd uit 7/10Mafia (uit 2002) Blijft een goede game met een sterke verhaallijn name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> nooit gespeelt lijkt me wel hard 9/10 omdat ik van zulke spellen hou driver 3 Ken ik niet, filmpje zou makkelijk zijn. :S Roller Coaster Tycoon 3 heb rollercoaster tycoon 2 en dat is al leuk dus 3 waarschijnlijk nog leuker 9.5/10 Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 heb een paar keer zo'n spel gespeelt naa een tijdje word het saai 7/10 Fifa 08 die kennen jullie zeker Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 heb een paar keer zo'n spel gespeeltnaa een tijdje word het saai 7/10 Fifa 08 die kennen jullie zeker 11/10 beste spel ooit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.