Jump to content

Rate de game boven je


Scarface92

Recommended Posts

Lijkt me nogal saai maar misschien zijn andere delen leuker: 6je

wat vinden jullie van

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> mario kart Wii Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    77

  • Dr.Oppai

    73

  • commando

    71

  • End Of The Riot

    60

Leuke game,

Lekker veel mods.

8,5/10

Nu we het over GTA SA hebben post ik maar de opvolger ^_^

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

_____________________________________________________

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen fan van het Lord Of The Rings Genre. :N

2/10

Fifa 10: (demo)

6/10

Ik heb de demo gedownload en ik moet eerlijk zeggen:

Viel me beetje tegen.. :N

Graphics leken beetje op fifa 98 en ik vond het opzich niet lekker spelen. Het is wel iets realistischer met de gameplay, maar de rest... nah...

Ok rate deze game maar eens:

Super Smash Bros Brawl

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken het spel, maar vind er zelf niks aan. 0/10

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Mijn tot nu toe favoriete game: Prototype

Bewerkt: door KJF
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er echt maar 1 klein ding over te vertellen. Klein en krachtig: _O_ Echt geweldig, en dat voor 13 euro. Ongezond goed. Ben er echt zo verslaafd aan :$ (voordat ik DiRT 2 kreeg :puh:) 11/10

Call of Duty Modern Warfare II

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...