Jump to content

Rate de game boven je


Scarface92

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    77

  • Dr.Oppai

    73

  • commando

    71

  • End Of The Riot

    60

Mass Effect 2, een game die bij de meeste gamers redelijk populair is. Bij mij in ieder geval niet, dit komt grotendeels omdat ik niet echt van dat genre ben. Het schijnt een hele goede game te zijn, dat is ook wel te zien aan een aantal screenshots en trailers. Ik heb het toevallig gisteren bij een vriend gespeeld op de Xbox 360 en het speelde niet verkeerd. Maar omdat het niet helemaal mijn stijl is qua games blijf ik het toch niet zo leuk vinden. Het is zelfs zo'n groot spel dat er 2 Cd's voor nodig zijn, wat ook wel weer uniek is. Want zeg nou zelf, vaak staat een console game maar op 1 disk wat nu niet het geval is. Maar goed, ondanks dat ik het spel niets aan vind blijft het voor veel mensen een fantastische game met een grote open speel wereld zodat het wel even duurt voordat het begint te vervelen. Naar mijn mening krijgt dit spel een 6/10. ^_^

Bioshock 2

http://www.youtube.com/watch?v=dIopXUPVGFE

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Mario rip-off. :vp:

1/10

Battlefield: Bad Comapany 2:

75/100

Een leuke game. sp apart en grappig. mp had van mij wat beter gemogen, vandaar de 75/100. Een cruciaal gemis vind ik nog wel het vele moeten taggen, het ontbreken van kunnen liggen en de healthbar ( wat toch echt nodig is, want regeneraten doe je niet ). Ook mis ik ook wat snelheid, die je in bf2 wel hebt. Wat ik ook mis is de grote van de mappen; de vrijheid, iets wat je ook in bf2 wel had. Als laatste minpuntje mis ik daarbij toch ook wel jets in sommige maps en een 64 mode. Er zijn ook pluspunten , zoals de upgegrade Frostbite engine, leuke SP en veel closeQcombat.

Mafia Gameplay

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Mafia 2, ziet er goed uit. Perfect sfeertje, hoop dat er uit komt wat er in lijkt te zitten, dan wordt het een topper: 9/10 Zeer waarschijnlijk een nieuwe aankoop.

Volgens mij het eerste spel dat ik ooit speelde:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...