Jump to content

Wat voor game speel je nu?

Recommended Posts

Geplaatst:

Kerbal Space Program en War Thunder als ik het zonder problemen terug geinstalleerd kan krijgen.

• Reacties 990
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

47

• NickOwnage

29

• GuitarGuy666

23

• End Of The Riot

20

Geplaatst:

Kerbal Space Program en War Thunder als ik het zonder problemen terug geinstalleerd kan krijgen.

Jeeeh, ook iemand die War Thunder speelt! :klap:

Geplaatst:

Is War Thunder F2P? En goed voor flutlaptops?

En daarnaast, nu speel ik BF3, als een jet piloot. Altijd jet.... Ben er verslaafd aan :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik speel meestal Mta, Gta Sa (singleplayer) en ik ben pas begonnen met Minecraft. (ik speel het sinds een maandje ;D)

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Is War Thunder F2P? En goed voor flutlaptops?

Ja, is inderdaad F2P, en als je het op wat lagere settings speelt kan het op elke flutlaptop.
Geplaatst:

Mark of the Ninja en Hotline Miami. Oh wat vind ik beide games geweldig :) Jammergenoeg kan ik MP3 niet meer werkend krijgen.

Geplaatst:

Ik speel atm ook een beetje Civilization V met laatste expansion.

Ben weer eens met WoT bezig. smile3.gif

Dat speel ik nooit maar dan ook nooit alleen. Anders ben je toch altijd de klos. Het gemiddelde team in WoT heeft het verstand van een kleuterklas.

Geplaatst:

Ik ben eindelijk aan VC Stories begonnen, die heb ik eerder niet gespeeld. Ik ga er ongetwijfeld veel plezier aan beleven.

Geplaatst:

Ik ben bezig met de Assassin's Creed serie. Vorige week Assassin's Creed uitgespeeld. Nu bezig met Assassin's Creed 2!

Geplaatst: (bewerkt)

World of Tanks en War Thunder tot nu toe. Alleen er is op dit moment een hoop gekut met de servers op World of Tanks

Bewerkt: door MisterDM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...