GTAIVfreak Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 nationalist zei: http://www.youtube.com/watch?v=KhQGq6vq268 Grappig filmpje, maar wat heeft dit te maken met GTA IV. Je ziet alleen een bende kleuters onnozele praat uitslaan
js007 Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) http://video.google.nl/videoplay?docid=802...h&plindex=0 het is mij gelukt zo makkelijk Bewerkt: 17 januari 2008 door js007
GTAIVfreak Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik heb jouw filmpe bekeken en het is overduidelijk fake. Je kan dat al zien aan de politieauto. Die is helemaal anders dan degene die ze bevestigd hebben. Ps: Bekijk het mijne eens. Ik heb het daarstraks gepost. Het ziet er echt uit maar toch enk ik dat het fake is. Zeg je mening.
Joriz Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Mooi filmpje inderdaad maar volgensmij is dit niet GTA4 aangezien het grafisch niet helemaal klopt en tevens inderdaad de politieauto die wij kennnen vanuit screenshot/filmpjes van GTA4 er veel moderner uit ziet:
murderboy Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 ps34live zei: welk filmpje geef me een link ? ik zie hem wel, enne echt nep hoor, ziet er niet bepaald mooi uit, domme map daar ook
thug Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 jongens is allemaal nep wacht gewoon rustig af dan is het gameorgasme des te groter anders je weet hoe de graphics er uit zien in in-game
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Mensen ! Dat filmpje wat je ziet zijn gewoon gameplay beelden van Driver Parallel lines
thug Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 mijn broer zij het ook al dat het goed op driver leek. ik geloofde hem eerst niet
bastiaansiemen Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 wat voor spel het ook is je kan zien dat het geen gta is kijk alleen al naar de auto stijl, en ik heb gelezen dat ze zoveel mogelijk proberen te verbergen dat je een spel speel in de nieuwe gta. Hier was het wel een beetje duidelijk. En nog 2 dingen de graphics zijn gewoon slecht, en aan het eind kon je zien dat hij op vista draaide, en de pc versie is (nog) niet aangekondigd, (de game bladen kregen de demo ook op een 360)
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Het heeft niet zo'n zin om 'gameplay' filmpjes van youtube hier te posten. het is of de trailer, of nep. Zoals het filmpje van de topicstarter, Driver Parallel lines. En zo staan er nog filmpjes op van nfs hot pursuit 2 waarvan beweerd word dat het van gta is enzv enzv.
js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Joriz zei: Mooi filmpje inderdaad maar volgensmij is dit niet GTA4 aangezien het grafisch niet helemaal klopt en tevens inderdaad de politieauto die wij kennnen vanuit screenshot/filmpjes van GTA4 er veel moderner uit ziet: ik heb het nu ook nader bekeken , je hebt gelijk van die politie auto' s en de taxi' s . Maar het lijkt wel op New York
wtc Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Dat is dus een stukje uit Driver Parallel Lines!
Mania-92 Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Overduidelijk fake, op het laatst zie je als het spel afgesloten is gespiegeld in het scherm een kiddo zijn hand opsteken.. Lijkt me sterk dat hij een kopie van GTA IV heeft thuis, zowiezo vroege preview versies werke geloof ik alleen op debug's en retail versie ofzo is er niet.
js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 wtc zei: Dat is dus een stukje uit Driver Parallel Lines! in welke stad speelt dat zich wel af ?
Recommended Posts