Jump to content

'echte' GTA4 gameplay video


js007

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • js007

    12

  • IV trailer

    4

  • philip14

    3

  • GTAIVfreak

    3

Ik heb jouw filmpe bekeken en het is overduidelijk fake. Je kan dat al zien aan de politieauto. Die is helemaal anders dan degene die ze bevestigd hebben.

Ps: Bekijk het mijne eens. Ik heb het daarstraks gepost. Het ziet er echt uit maar toch enk ik dat het fake is. Zeg je mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi filmpje inderdaad maar volgensmij is dit niet GTA4 aangezien het grafisch niet helemaal klopt en tevens inderdaad de politieauto die wij kennnen vanuit screenshot/filmpjes van GTA4 er veel moderner uit ziet:

PoliceCarIV.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

wat voor spel het ook is je kan zien dat het geen gta is :duh:

kijk alleen al naar de auto stijl, en ik heb gelezen dat ze zoveel mogelijk proberen te verbergen dat je een spel speel in de nieuwe gta. Hier was het wel een beetje duidelijk.

En nog 2 dingen de graphics zijn gewoon slecht, en aan het eind kon je zien dat hij op vista draaide, en de pc versie is (nog) niet aangekondigd, (de game bladen kregen de demo ook op een 360)

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft niet zo'n zin om 'gameplay' filmpjes van youtube hier te posten. het is of de trailer, of nep. Zoals het filmpje van de topicstarter, Driver Parallel lines. En zo staan er nog filmpjes op van nfs hot pursuit 2 waarvan beweerd word dat het van gta is enzv enzv.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi filmpje inderdaad maar volgensmij is dit niet GTA4 aangezien het grafisch niet helemaal klopt en tevens inderdaad de politieauto die wij kennnen vanuit screenshot/filmpjes van GTA4 er veel moderner uit ziet:

PoliceCarIV.jpg

ik heb het nu ook nader bekeken , je hebt gelijk van die politie auto' s en de taxi' s . Maar het lijkt wel op New York :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Overduidelijk fake, op het laatst zie je als het spel afgesloten is gespiegeld in het scherm een kiddo zijn hand opsteken.. Lijkt me sterk dat hij een kopie van GTA IV heeft thuis, zowiezo vroege preview versies werke geloof ik alleen op debug's en retail versie ofzo is er niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...