Jump to content

Je kan in de tunnel!


Miek

Recommended Posts

Leuk gevonden, maar helaas allang bekent.. Bijvoorbeeld hier, de post van Big Boss:

Ik heb een manier gevonden om op een "eerlijke" manier in het afgesloten deel van de Porter Tunnel te geraken, (niet dat daar veel te zien is)

Rij naar de tunnelingang under construction in Staunton Island (achter het ziekenhuis) hier staat ergens een jump waarmee je op het dak van het ziekenhuis kunt geraken. Als je op het dak bent moet je naar rechts rijden, nu val je erin! Het spel zal je nu op de dichtstbijzijnde straat spawnen, wat in dit geval de Porter Tunnel is.

Voor de mensen die het nog niet snappen:

WayToPorterTunnel.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Al lang bekend?ik heb er een topic over gemaakt,

en ze zeien allemaal dat het niet kon zonder cheatdevice...? :?

Ik kan je topic zo niet terug vinden, maar misschien dachten ze dat je het over de oude metro lijn had, welke je alleen in de missie Bringing The House Down kan betreden. Maar in de Porter Tunnel kun je dus wel in met behulp van enkele glitches komen. Voor in de oude metro lijn te komen heb je wel CheatDevice nodig.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je topic zo niet terug vinden, maar misschien dachten ze dat je het over de oude metro lijn had, welke je alleen in de missie Bringing The House Down kan betreden. ... Voor in de oude metro lijn te komen heb je wel CheatDevice nodig.

Inderdaad. En ik geloof dat iemand hier op het forum een code heeft gemaakt, waardoor het "interieur" van de missie altijd geladen is. Ik zal het even zoeken.

Klik!

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...