Jump to content
Joriz

Exclusieve Grand Theft Auto 4 screenshots voor de fansites!


Rockstar Games heeft alle grote Grand Theft Auto fansites een pakket gestuurd waarin een nieuwe screenshot van GTA4 is te vinden. In het nieuwe screenshot is op de achtergrond de Videogeddon Arcade te zien. In dit screenshot is ook te zien hoe gedetailleerd alle gebouwen zijn afgewerkt.

Klik hier om het screenshot op volledige grote te bekijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooie schreen, ik vindt wel dat Nico er netjes uit ziet, en met die AK-47. De omgeving vindt kook wel goed, dat is toch een bioscoop? Wel mooi gebouw. Zo te zien ook Chinatown, vanwege die Japanse tekens. :clown: Heel mooi!

Bewerkt: door Rene-GTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

indd, achter nico zie je ( soort) mario karakter afbeelding. easter egg mischien ? :7

Nee.

Mooie screenshots, Rockstar laat weten dat GTA IV fantastisch zal zijn.

Ook die winkel achter Niko is een game winkel :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar Games heeft alle grote Grand Theft Auto fansites een pakket gestuurd waarin een nieuwe screenshot van GTA4 is te vinden.

We worden Geëerd 8) .

Het is nu inderdaad makkelijker om je voor te stellen wat het in gaat houden, ik vind het een goede actie van Rockstar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je ziet dat Rockstar er veel werk in heeft gestoken. En wil je een game afleveren, die de vorige delen moet overschaduwen, is dat ook wel nodig; qua sfeer was Vice City 100% de leukste, qua omgeving en wat je kon was San Andreas de blikvanger; dát combineren, wat aardig is gelukt - van wat ik allemaal heb gezien en je hebt een tópper. Ik ben zéér positief over GTA 4, het lange wachten gaat beloond worden! _O_

Mooie sreenshot, geeft perfect Rockstar weer; alles tot in de puntjes geregeld, zoals eerder in een andere context gezegd.

Bewerkt: door Niko.Bellić

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...