Jump to content
Joriz

Exclusieve Grand Theft Auto 4 screenshots voor de fansites!


Rockstar Games heeft alle grote Grand Theft Auto fansites een pakket gestuurd waarin een nieuwe screenshot van GTA4 is te vinden. In het nieuwe screenshot is op de achtergrond de Videogeddon Arcade te zien. In dit screenshot is ook te zien hoe gedetailleerd alle gebouwen zijn afgewerkt.

Klik hier om het screenshot op volledige grote te bekijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Je ziet dat Rockstar er veel werk in heeft gestoken. En wil je een game afleveren, die de vorige delen moet overschaduwen, is dat ook wel nodig; qua sfeer was Vice City 100% de leukste, qua omgeving en wat je kon was San Andreas de blikvanger; dát combineren, wat aardig is gelukt - van wat ik allemaal heb gezien en je hebt een tópper. Ik ben zéér positief over GTA 4, het lange wachten gaat beloond worden! _O_

Mooie sreenshot, geeft perfect Rockstar weer; alles tot in de puntjes geregeld, zoals eerder in een andere context gezegd.

ik vond bij sa ook veel te veel bos, gta iv gaat zich in new york afspelen en daar is amper bos :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is zeker een hele vette screen.. Wat weten we nu bijna zeker?

  • Chinatown zit er weer in en waarschijnlijk zal ook hier weer een opdrachtgever zitten;
  • Misschien een arcadehal, in San Andreas zaten al verschillende arcadekasten, dus waarom niet in Gta: IV;
  • Je kunt je personage veranderen, Niko heeft hier een (behoorlijk) net pak aan, zo te zien;
  • De burgers zijn nóg gedetailleerder, kijk naar de man die rechtsachter Niko staat, enorm veel details, vergeleken met de vorige screenshots..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vond bij sa ook veel te veel bos, gta iv gaat zich in new york afspelen en daar is amper bos :eten:
Dat bos vond ík (en het platteland) erg 'leuk'. Even doorheen scheuren met je bike, quad of zelfs een snelle auto. Heerlijk! Maar het had geen hoge prioriteit om terug te keren, dus kan er meeleven. En in New York is d'r een Central Park, dus dat ter compensatie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar Games heeft alle grote Grand Theft Auto fansites een pakket gestuurd waarin een nieuwe screenshot van GTA4 is te vinden. In het nieuwe screenshot is op de achtergrond de Videogeddon Arcade te zien. In dit screenshot is ook te zien hoe gedetailleerd alle gebouwen zijn afgewerkt.

post-1-1201901354.jpg

Klik hier om het screenshot op volledige grote te bekijken.

mooi , is het maar eentje :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

(...)

dat is toch een bioscoop? (...)

Nope, dit is duidelijk een Arcade Hall, kijk maar eens naar de pixelige figuren uit het 8-bit tijdperk op de achtergrond. Het zullen wel geen echte bestaande karakters zijn (ik herken er in ieder geval geen van de 4(?) ), want dan zitten ze weer met licenties enzo. Wel een vette afbeelding! Misschien moet je die zaak wel een keer beroven ofzo 8) Bewerkt: door K.O.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke screenshot, ookal wisten we al dat GTA IV een grafisch wondertje zou worden. Niks nieuws dus, behalve de gamehal. Toch weer een mooie screen, die het wachten tot 25 april alleen nog maar moeilijker gaat maken :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...