Froodooo Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Maar ... Tijdens het spelen pas ik en schiet ik met muis hoe verander ik dat ?Bij de instellingen van het spel (staan bij Mijn FIFA 09 dacht ik) heb je ook instellingen voor de controls van het spel. Daar kun je instellen of je alleen met het toetsenbord wilt spelen, of dat je ook je muis wilt gebruiken. Reageren
Vegeta Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Je kunt instellen welke knopjes je wilt gebruiken bij muis/toetsenbord maar er staat niet welke je wilt gebruiken. Reageren
Zaahed Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik vind nog steeds jammer dat je bij fifa 09 met Speel als prof dat je het met vrienden moet doen of hoef dat niet? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 heeft iemand al het gezicht van Iniesta gezien van Barcelona man! :O wat ziet die er lelijk uit zijn hoofd is helemaal misvormd xD hier zijn mijn stats naam: M. Eston (zelf veronnen xD ) aanvaller: SP barcelona: publiekslievening internationaal: belangrijkste speler (speel bij spanje) wat zijn juliestats bij prof seizoenen Reageren
Zaahed Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 heeft iemand al het gezicht van Iniesta gezien van Barcelona man! :O wat ziet die er lelijk uit zijn hoofd is helemaal misvormd xD Ga ik denk ik kijken. Maar bij Huntelaar ziet er ook anders uit in Fifa 09 dan in het echt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 heeft iemand al het gezicht van Iniesta gezien van Barcelona man! :O wat ziet die er lelijk uit zijn hoofd is helemaal misvormd xD Ga ik denk ik kijken. Maar bij Huntelaar ziet er ook anders uit in Fifa 09 dan in het echt. heb alleen nog maar met manchester en barcelona gespeeld (manchester voor de eerste keer om te oefenen en nu barcelona de hele tijd omdat mijn aan valler daarbij speel ) Reageren
Vegeta Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 (bewerkt) Welke aanvaller Henry zeker . Ik ben gwn 100% voor messi/barcelona. (ANTI-MADRID) Bewerkt: 6 oktober 2008 door Vegeta Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 In Real Madrid zitten iets van 5/6 nederlandse spelers erin. Reageren
Vegeta Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Jah dood , van der vaart , sneijder , drenther ofzo en robben. Nog een paar maar die ben ik ff kwijt. Reageren
AXIO Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Jah dood , van der vaart , sneijder , drenther ofzo en robben. Nog een paar maar die ben ik ff kwijt.rofl je vergeet 1 van de beste spitsen ooit: van nistelrooijontopic: iemand al rugnummers kunnen veranderen? Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Jah dood , van der vaart , sneijder , drenther ofzo en robben. Nog een paar maar die ben ik ff kwijt.rofl je vergeet 1 van de beste spitsen ooit: van nistelrooijontopic: iemand al rugnummers kunnen veranderen? ja gewoon bij team coachen klikken en dan createon en dan bewerken iemand kan je rugnummers veranderen Reageren
AXIO Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Jah dood , van der vaart , sneijder , drenther ofzo en robben. Nog een paar maar die ben ik ff kwijt.rofl je vergeet 1 van de beste spitsen ooit: van nistelrooijontopic: iemand al rugnummers kunnen veranderen? ja gewoon bij team coachen klikken en dan createon en dan bewerken iemand kan je rugnummers veranderen Ik bedoel in Carriere (Speltype coach PS3) Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Van persie is ook goed in fifa 09 geworden. Aleen Edwin van de sar is daar 85 alg. Reageren
ken9 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Jah dood , van der vaart , sneijder , drenther ofzo en robben. Nog een paar maar die ben ik ff kwijt.rofl je vergeet 1 van de beste spitsen ooit: van nistelrooijontopic: iemand al rugnummers kunnen veranderen? ja gewoon bij team coachen klikken en dan createon en dan bewerken iemand kan je rugnummers veranderen Ik bedoel in Carriere (Speltype coach PS3) dat wil ik ook wel weten daar heb ik ook last van Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Jah dood , van der vaart , sneijder , drenther ofzo en robben. Nog een paar maar die ben ik ff kwijt.rofl je vergeet 1 van de beste spitsen ooit: van nistelrooijontopic: iemand al rugnummers kunnen veranderen? ja gewoon bij team coachen klikken en dan createon en dan bewerken iemand kan je rugnummers veranderen Ik bedoel in Carriere (Speltype coach PS3) dat wil ik ook wel weten daar heb ik ook last van zijn rugnummers zo erg dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.