Jump to content
Lantyz

Downloadbare content voor GTA IV in augustus


Xbox 360 fans opgelet! Het eerste gedeelte van de beloofde downloadbare content voor de Xbox-versie zal beschikbaar zijn vanaf augustus dit jaar, oftewel vier maanden na de release van GTA IV. Dit pakket heeft de naam "Grand Theft Auto IV: Episode One" meegekregen.

De inhoud van de downloadbare content is nog altijd onbekend: wel heeft men ons beloofd dat de uitbreiding goed zal zijn voor "uren gameplay", en het dus niet om slechts een stel nieuwe voertuigen of personen gaat.

Bron: Computerandvideogames.com, met dank aan b4rtsimps0n voor het melden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dat is leuk voor de Xbox bezitters. Ze kunnen het dan misschien downloaden en spelen in de zomervakantie. :D

Hmm.. Uren gameplay? Ik denk dat het een paar stunt missies zijn of gewoon auto mods.

Ik vraag me af hoeveel Episodes er in totaal komen. :D

Bewerkt: door Gangsta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop voor de PS3 bezitters onder ons waarvan ik er zelf ook 1 ben dat wij die downloadeble content ook gaan krijgen, anders zou ik me toch flink genaaid voelen door rockstar, kut Bill gates ook met dat geld gezwaai van hem

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop voor de PS3 bezitters onder ons waarvan ik er zelf ook 1 ben dat wij die downloadeble content ook gaan krijgen, anders zou ik me toch flink genaaid voelen door rockstar, kut Bill gates ook met dat geld gezwaai van hem

Wij PS3 bezitters gingen volgens mij ook extra content kijgen.. Alleen net zo uitgebreid als voor de360 bezitters :(

Maarjha buiten dat, ben benieuwd wat het gata kosten en wat het inhoud!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop van wel dat het niet alleen voor de X360 komt. Dan is die 50 miljoen voor niks geweest. Microsoft wil dan niks meer doen met R* North dus komen alle GTA's die hierna komen uit op de PS3/PSP.

Ik geloof echt niet dat je uren gameplay eraan kunt hebben. Ik denk dat het een paar extra rampage missies zijn, verder niks.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Daarmee is dus de strijd tussen de PlayStation 3 en Xbox 360-versie van deze game natuurlijk geopend. Op 29 april komt de game uit op beide platformen, en zoals gewoonlijk wordt er in alle talen gezwegen over de pc-versie. :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

zou het gratisch zijn op de x box 360?

jammer als het (nog) niet op de ps3 komt

Waarschijnlijk hangt er een behoorlijk prijskaartje aan omdat meeste content zoiezo al duur is, maar content waar microsoft 50 miljoen voor heeft moeten betalen, zullen ze niet zomaar gratis aanbieden ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Shit,man! Behoorlijk stom, vinn ik!

ikzelf heb sinds kort(december) zo een glanzende zwarte PS3 aangekocht en kvin em zoo lekker.

Ik heb hem vooral gekocht voor PS3, en deze DEC voor de Xbox is wel een kleine domper op de feestvreugde...

Maar zoals iedere goeie gamer leer ik ermee leven. De tijd van de PS3 komt nog! :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus eigenlijk laten ze de ps3 stikken :t

Voor de xbox 360. beetje jammer want ik kan me nog goed herinneren dat ze vorig jaar bij san andreas. de ps2 voor lieten gaan.

ik hoop dat ze wat ter composatie doen voor de ps3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus eigenlijk laten ze de ps3 stikken :t

Nee, microsoft heeft gewoon 50 mil betaald, had sony ook kunnen doen!

ik hoop dat ze wat ter composatie doen voor de ps3

dat hoop ik ook :puh: omdat gta tog is begonnen bij de playstation en niet bij de x-box

Bewerkt: door mastala

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...