Jump to content
Lantyz

Downloadbare content voor GTA IV in augustus


Xbox 360 fans opgelet! Het eerste gedeelte van de beloofde downloadbare content voor de Xbox-versie zal beschikbaar zijn vanaf augustus dit jaar, oftewel vier maanden na de release van GTA IV. Dit pakket heeft de naam "Grand Theft Auto IV: Episode One" meegekregen.

De inhoud van de downloadbare content is nog altijd onbekend: wel heeft men ons beloofd dat de uitbreiding goed zal zijn voor "uren gameplay", en het dus niet om slechts een stel nieuwe voertuigen of personen gaat.

Bron: Computerandvideogames.com, met dank aan b4rtsimps0n voor het melden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

bron: www.gamequarter.be

Eén van de voordelen die de Xbox 360 en de Playstation 3 bieden, is natuurlijk de downloadable content en Grand Theft Auto IV zal hier goed gebruik van gaan maken. Op de Game Developers Conference heeft Microsoft wat meer duidelijkheid gegeven rondom dit onderwerp.

De 'exclusive content' die voor GTA IV zal verschijnen, zal ook echt exclusief zijn volgens Microsoft, dus de Xbox 360 zal deze alleen krijgen. De omvang van deze content zal ook nog eens enorm zijn. Ze maakten zelfs een vergelijking met San Andreas en Vice City,dus wanneer ze dat kunnen waarmaken, dan hoeven we ons om de DLC niet meer druk te maken. Over een prijs is trouwens nog niets gerept, dus misschien wordt de uitbreiding met de grootte van San Andreas, ook wel even duur als dat spel.

ik hoop dat microsoft weer een gerucht in de wereld heeft geholpen en dat Rockstar dit weer gaat ontkrachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

bron: www.gamequarter.be

Eén van de voordelen die de Xbox 360 en de Playstation 3 bieden, is natuurlijk de downloadable content en Grand Theft Auto IV zal hier goed gebruik van gaan maken. Op de Game Developers Conference heeft Microsoft wat meer duidelijkheid gegeven rondom dit onderwerp.

De 'exclusive content' die voor GTA IV zal verschijnen, zal ook echt exclusief zijn volgens Microsoft, dus de Xbox 360 zal deze alleen krijgen. De omvang van deze content zal ook nog eens enorm zijn. Ze maakten zelfs een vergelijking met San Andreas en Vice City,dus wanneer ze dat kunnen waarmaken, dan hoeven we ons om de DLC niet meer druk te maken. Over een prijs is trouwens nog niets gerept, dus misschien wordt de uitbreiding met de grootte van San Andreas, ook wel even duur als dat spel.

ik hoop dat microsoft weer een gerucht in de wereld heeft geholpen en dat Rockstar dit weer gaat ontkrachten.

Wahaha, de 360 & de PS3 kunnen zoon uitbreiding niet draaien, zal vast 2 uur overdoen om te downloaden. BTW, dit is de enige website die dit meldt :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

***********

Dus maar even terug naar het onderwerp.

Ik vind het jammer dat de Playstation 3 niks krijgt, want de stinkbox stinkt.

Ik heb geen regel overschreden :)

MVG Bassiebas6 (hater xbox360)

Voor vragen kan je een mail sturen naar **************

>>> Door PatrickW: Opgeschoont en emailadres verwijderd<<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap niet dat bill gates zo iets doet. Hij geeft zo een miljoen dollar uit aan rockstar zodat ze een episodic content maken op 360, maar daar voor zei microsoft dat ze niks te maken willen hebben met R* star. Als ik van *R star was zou ik me niet laten omkopen voor bill gates :puh:

maarja toch veel plezier toegewenst voor xbox 360 fans :puh: ben benieuwd wat dit gaat worden

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Xbox 360 fans opgelet! Het eerste gedeelte van de beloofde downloadbare content voor de Xbox-versie zal beschikbaar zijn vanaf augustus dit jaar, oftewel vier maanden na de release van GTA IV. Dit pakket heeft de naam "Grand Theft Auto IV: Episode One" meegekregen.

De inhoud van de downloadbare content is nog altijd onbekend: wel heeft men ons beloofd dat de uitbreiding goed zal zijn voor "uren gameplay", en het dus niet om slechts een stel nieuwe voertuigen of personen gaat.

Bron: Computerandvideogames.com, met dank aan b4rtsimps0n voor het melden.

Episode one? :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

booyah :puh::p go microsoft its yo birthay :slotje:

sorry maar ben zeer blij met die extra content

Lame :duh:

Klopt het wel dat Microsoft moest betalen? _O_

Playstation 3 owns gewoon klaar want het heeft een eigen store al ingebouwd als software :dans: .

Daar heb de fanboys niks van terug! ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop van wel dat het niet alleen voor de X360 komt. Dan is die 50 miljoen voor niks geweest. Microsoft wil dan niks meer doen met R* North dus komen alle GTA's die hierna komen uit op de PS3/PSP.

Ik geloof echt niet dat je uren gameplay eraan kunt hebben. Ik denk dat het een paar extra rampage missies zijn, verder niks.

Wat denk je Gijsso, dat R* het kan maken na een deal van 50 miljoen, om ff stiekem ook op PSN dezelfde content aan te bieden? Echt niet! :schater:

Die $ 50 miljoen is puur en alleen voor twee maal extra DLC voor de 360. Dat is $ 25 miljoen per release. Denk je serieus dat Microsoft akkoord gaat met "een paar extra rampage missies" voor die grote som $$$? :duh:

Dat kan r* ook echt niet maken! Een deal is een deal. Eerder kun je verwachten dat voor de ps3 gamers enkele kleine extra's zoals voertuigen, wapens of zijmissies worden aangeboden zodat deze gamers ook wat te downloaden hebben. quote je, "verder niks."

:cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...