W Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Hier mijn nieuwe CJ: - Zo'n Ryder-jas van SubUrban - Rode zonnebril, ook van SubUrban - Wietblaadjesketting, SubUrban - Legerbroekie van Binco - Groen petje van ProLaps - Zwarte schoenen van ProLaps - En een gouden horloge van Didier Sachs Lekker gangsta dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Ik vindt het niet echt zo,n mooie gangster. Mijn CJ ziet er meestal zo uit: 1. Zo,n rood leger petje van Victim 2. Black tank van de Binco 3. Black khakis van victim 4. en als schoenen de blue low tops van pro laps 5. ketting is een gold cuban van de Sub Urban 6. en een luxe zonnebril van Dildier Sachs 7. 2 tatoo,s op de linker en rechter onderarmen 8. en CJ,s kop is kaal geschoren met een stoere baard bij de kapper in los santos Misschien kan iemand hem voor me maken????????? Bewerkt: 15 april 2006 door searagent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 Ik kan hem me al voor stellen, als ik op men pc ben zal ik hjem voor je maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 Oke dan hoop ik dat ik hem vandaag of morgen wel een keertje hier zie verschijnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 de meeste zie ik plaatjes zie ik niet krijg kruisje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 Dit mag hier eigelijk niet staan, maar ik antwoord toch even, dan hoef je geen nieuw topic te openen. Mss kan je veranderen van Internet Browser: Modzilla, opera,... . eigelijk mag je hier alleen Pics's posten, voor zo'n vraag kan je terecht bij Computer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lolminator Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 Mijne ziet er zo uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 He een store bink die CJ, heeft iemand die van mijn nog gemaakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Ik ga hem wel even voor je maken, maar dan moet ik nog wel even eerst de juiste kleren voor je kopen. Wens me dus maar succes tijdens het shoppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Oke bedankt alvast! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$$ryder$$ Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 maak ook een foto van je sexappel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Ik hoop dat het je lukt Julio? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Oke, hier is je CJ dan. Lijkt hij er een beetje op? P.S. Jouw CJ heeft vast niet zo'n mooie auto als mijne, he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Ziet er goed uit, precies hetzelfde alleen ik heb niet zoveel spieren meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 zo ziet mijn CJ eruit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.