sarwish Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2006 ik vind die van dudedude alle drie wel erg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DST Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Mijn CJ: Misschien heeft iemand vragen over de kleding? Shirt: Sky Blue Shirt @ ZIP Broek: Beige broek @ ZIP Schoenen: Brown Shoes @ ZIP- Zonnenbril: Blue Glasses @ Suburban Haircut: Conrrow -LS- Reece- Watch: Gold watch @ ZIP Chain: Gold Chain @ ZIP Bewerkt: 3 juni 2006 door DST Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2006 Zo ziet mijn Cj er meestal uit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2006 Hier zijn mijn kleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) ik heb veel combinaties van kleren. (( zelfs eentje om te joggen )) maar ik heb hem op de PS2 dus ik kan geen screens posten Bewerkt: 4 juni 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Ik heb een rockstar vest van pro laps een jeans van binco strap sneakers zip black sun hat black conrow dollar chain van didier sach red tint zonnebril van zip gold watch van didier sach p.s. ik heb alle kleding zaken van gta leeg gekocht maar ik heb GTA op de ps2 Bewerkt: 7 juni 2006 door plippop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2006 Even een vraagje. Hoe moet je een screenshot van CJ maken. Ik kan nu alleen maar als ik in een voertuig zit. Met 2 foto's maken omdat ik de Noobmode hebt. Maar met 2 lukt het niet. Welke knop dan wel. Want ik wil graag mijn CJ hier posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Je moet gewoon als je CJ in de juiste positie hebt, op de knop 'print screen' drukken, deze knop zit als het goed is op de bovenste rij van je toetsenbord en een beetje aan de rechterkant. Vervolgens als je op die knop heb gedrukt moet je paint openen en dan op bewerken en dan op plakken klikken. Veel succes Bewerkt: 11 juni 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 ik moet er natuurlijk weer 3 plaatsen die 3de is het beste maar waar heb je dat masker vandaan op de 3de foto? greetz megamaggot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) ik moet er natuurlijk weer 3 plaatsen *plaatjes uit Quote gehaald* die 3de is het beste maar waar heb je dat masker vandaan op de 3de foto? greetz megamaggot Die kan je bij de Pro-Laps kopen in Los Santos, San Fierro of in Las Venturas. SD Bewerkt: 17 juni 2006 door SilverDust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2006 ik moet er natuurlijk weer 3 plaatsen *plaatjes uit Quote gehaald* die 3de is het beste maar waar heb je dat masker vandaan op de 3de foto? greetz megamaggot Die kan je bij de Pro-Laps kopen in Los Santos, San Fierro of in Las Venturas. SD thnx ik was al heel lang op zoek naar het masker maar zijn er ook nog andere maskers in san andreas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DST Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 Hoe komt hij dan aan dat bovenstaande spijker jack? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 Dat spijkerjack kan je als het goed is kopen bij de Binco. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 Hoe komt hij dan aan dat bovenstaande spijker jack? Dat is het Jean Jacket. Die kan je kopen bij Zip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 Dit is mijne Cj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.