.Senne Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2008 dit is de mijne: mafia style let ook op de auto en wapen mod, een koeningsegg CCX en M16 greetz_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 I'm Tha P.I.M.P. Yo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
N. Bellic Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Dit is mijn CJ: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Issie3222 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Dit is de mijne, Oh ja voor de duidelijkheid, dit is niet mijn enigste CJ, Ik vond deze alleen het mooist mvg, Issie3222 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanAndreasGEK Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 Dit ben ik............... (Had m'n handtekening plaatje gebruikt, had geen zin om nieuwe te maken!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangsterworld Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2008 vet raar om screens te zien van sa nu ik hele tijd gta4 heb gespeelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 mijn CJ: ik weet ik moet trainen alleen welke toets is LMB?? ik vind hem niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) LMB is gewoon een afkorting voor Left Mouse Button, die kan je in 99% van de gevallen links vooraan op je muis vinden. Normaliter, met de rechterhand op de muis, bevindt deze knop zich dan onder je rechter wijsvinger. Voor linkshandige: onder de middelvinger van je linkerhand. Bewerkt: 15 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rikgierman Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Yo dudes mijn CJ wilde ik een maatpak geven net als Nico Bellic in GTA IV. Wat vinden jullie ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dinkydau Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Mijn CJ was een beetje dik. Dat had ik gedaan zodat hij voorlopig niet om zou komen van de honger tijdens vigilantemissies. (voor het geld, dus tot level 70+) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) hoe laat je gangmembers foto's make? :ph34r: Met L1 geef je de camera aan een gangmember dan komt links boven in je scherm te staan druk L1 op foto te maken ga staan hoe je wilt en druk L1 foto gemaakt Tupac A. Shakur Hijis wel een beetje dik. verder mooie foto. mijne komt er nog aan.. als ik mijn u.s.b. stick vind. Bewerkt: 6 juni 2008 door RoyBoow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kruger Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Post hier screenshot's van hoe jouw CJ eruitziet. Ik heb een aantal screenshots gezien, en ik blijf me verbazen over de grote diversiteit in uiterlijken. Dus, post hier een plaatje van jouw CJ. Dit is de mijne, met soldaten look. Haar: Detail cut Combat Jacket (Binco) Olive pants (Binco) Gray boots (Zip) >>> Door -Matthijs-: Samengevoegd met reeds bestaand topic.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 ik heb geen foto maar mijn cj is meer een gangster jeans en een red jacket vind ik gaaf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Hier mijn CJ met hockey mask en kettingzaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
conversuh Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 Dit is mijn cj , is ie niet beter dan al die venten? Alleen spijtig van stem =/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.