StrongBongSmoke Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 hoe laat je gangmembers foto's make? :ph34r: Met L1 geef je de camera aan een gangmember dan komt links boven in je scherm te staan druk L1 op foto te maken ga staan hoe je wilt en druk L1 foto gemaakt Tupac A. Shakur Hijis wel een beetje dik. verder mooie foto. mijne komt er nog aan.. als ik mijn u.s.b. stick vind. Tupac? meer dikke blonde poot. ON topic: mij cj is gewoon gespierd met zwart hempie en urban camo broek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Mijn CJ: Bewerkt: 30 juli 2008 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjoef Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Mijn fotogenieke CJ: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StijnGTA Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 op de achtergrond is er een zwarte vlek omdat er een blote vrouw liep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangsta Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Hier is mijn CJ: Say hello to Jizzy C! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangsta Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Mijn fotogenieke CJ: Mooie motor!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Noviozone Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Mijn CJ. Ik zoek altijd wel iets om CJ bezig te houden buiten missi's om. Hier aan de slag als chauffeur op een autotransporter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jancoCJ Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2008 Hier mijne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arjan123nl Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Dit is mijn CJ. (klik voor groter plaatje) Bewerkt: 22 oktober 2008 door arjan123nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorrick Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2008 Dit was de mijne : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceejee Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2008 Dit was de mijne : coole foto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pk99 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Ik heb nog een paar screens van mijn CJ. Ik vind deze wat beter gemaakt als die andere. ik heb precies dezelfde ook met een ak47 >>> Door _KoE_Mzungu: Je reageert op een post van meer dan 3,5 jaar geleden, let in het vervolg even op de datum van een post voordat je reageert. Je had natuurlijk ook zelf screens kunnen plaatsen. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) dit is de mijne PS: mss een duidelijke screen later Bewerkt: 3 december 2008 door corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 Dit is mijn CJ! Door een homie gefotografeerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 [foto's] Wat een gave outfit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.