Jump to content

Ultiem Voertuig

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien zou dit iets voor R* zijn:

De makers van need for speed, laten door hun officiële fansites ideën voor de volgende versie opsturen.

Dan weten ze wat de ide¨n van hun klanten zijn.

Misschien zouden we zoiets ook aan rockstar kunnen voorleggen?

• Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mister Fuji

10

• Da Phoenix

9

• Baffie

7

• overv161

7

Geplaatst:

Lijkt we ook wel vet :klap:

maar als er een onderzeeer komt

moet hij wel torpedo's hebben tog?

of een patriot (die uit VC & VCS want de andere zijn lelijk vooral uit SA) met een m60 op het dak

of een 1 persoonsTANK en dat ie ook heel snel gaat

Geplaatst:
Het zou mij wel leuk zijn als deze dingen erin voorzouden komen :

* Vliegende Auto

ehm... met cheats bereik je dit al vanaf GTA III dat is niets nieuws :?

Geplaatst:
ik vind ... :

-een ruimte raket

-een onderzeeër

-skate board

-een vliegdekschip misschien?

een ruimte raket is te overdreven

een onderzeeer is het orgineelste

een skateboard is nutteloos en saai en als je al zo graag wil skateboarden koop dan toch gewoon een van de tony hawk's pro skater series of een van de tony hawk's underground series

een vliegdekship bestaat al in san andreas

DUS:een onderzeeer is het beste

Geplaatst:
Ik ben zoals als al eerder in dit topic genoemd niet echt fantasierijk. Maar, ik weet nou toch wel wat leuks voor in de nieuwe gta. Ik zou de X-43A toch wel in de nieuwe gta willen zien. Hij heeft het snelheidsrecord op zijn naam staan.

Hier heb ik er een stukje van:

Op dinsdag 16 november 2004 vloog de X-43A Scramjet van de NASA met een recordsnelheid van Mach 9,8. Wanneer Mach1 gelijk is aan 340,29 m/s, komt dat neer op 12.000 km per uur

Bron: Avianet.nl

X-43HYPERX_5.jpg

wat heb je aan zo'n megasupersnelle voertuigen gta4 zal waarschijnlijk niet zo groot zijn als de hele wereld en dat reizen in de ruimte zal zal er ook niet inzitten hoor

Geplaatst: (bewerkt)

hoi ben nieuw hier :cya: blablabla enzo ik d8 meer aan een groot schip 8) dat dan je huis is en dat je het ken inrichten en een helipad :klap: heeft en een soort van opslag plaats voor boten en auto's :tu: en dat er een race baan in zit ofzo :cab: klinkt miss een beetje heel erg kut of verschrikkelijk wreed naja .

en oh ja er moet ook een stel kannonen opzitten en je gang moet er ook op

trouwens mensen die een ufo willen dan download je toch gwn een mod van de hunter in gta:sa

trouwens ik heb op een paar site's gelezen dat gtaIV zich in new york, tokyo en parijs afspeelt dus echt iets als een ruimteschip kan niet

Bewerkt: door MaxRulez
Geplaatst:

Van die sneeuw scooters, ski's, snowboard's en grote schepen. Ze mogen er ook wel wat meer vliegtuigen in stoppen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ze zouden er inderdaad meer vliegtuigen instoppen zoals een c130

c17, an225 myria(gtooste vliegtuig ter wereld), a380, 747 , a300-600st (beluga), f16, f22

c5

Geplaatst:

doen dan een F16, F22, Eurofighter Typhoon, Harrier, Seaharrier

F18, Spitfire, (dat vliegtuig waarmee 50 Cent wordt vervoert in de clip van You Dont Know weet niet hoe dat ding heet)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...