Mathiz Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 zon wage met een sloop kogel om huizen mee te vernielen of een boorwagen waarmee je onder de grond kan (vraag niet an mij wat daar het nut van is) Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 zon wage met een sloop kogel om huizen mee te vernielen of een boorwagen waarmee je onder de grond kan (vraag niet an mij wat daar het nut van is) Wat is daar het nut van? (BTW: kans is heel klein, dan zouden ze ook nog een hele ondergronds wereld moeten gaan maken, lijkt me sterk) Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 een napalm rakettewerper die de halve stad 24 uur (in gta tijd) In de fik zet PS: de nut ervan is dat het lollig is dat je naar andere plaatsen kunt gaan onder de grond en dat je je eigen tunnels kunt aanleggen en met dat huizen sloop ding kan je huizen mee slopen voor de distroier freaks dat is de nut ervan. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Zoon ''Straalmotor'' (zie lievelingsvoertuig topic dacht ik) dat lijkt me echt lijp met zoon ding in zoon arena Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 echte getunede wagens ligfiets fiets met 1 wiel weet niet hoe het heet :rolleyes: Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 zon wage met een sloop kogel om huizen mee te vernielen of een boorwagen waarmee je onder de grond kan (vraag niet an mij wat daar het nut van is) Wat is daar het nut van? (BTW: kans is heel klein, dan zouden ze ook nog een hele ondergronds wereld moeten gaan maken, lijkt me sterk) hij zegt vraag me niet wat de nut eraan is Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2005 zon wage met een sloop kogel om huizen mee te vernielen of een boorwagen waarmee je onder de grond kan (vraag niet an mij wat daar het nut van is) Wat is daar het nut van? (BTW: kans is heel klein, dan zouden ze ook nog een hele ondergronds wereld moeten gaan maken, lijkt me sterk) hij zegt vraag me niet wat de nut eraan is Ooit van ironie gehoord, mijn beste vrind? Reageren
Mathiz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 alemaal heel eg gezzelig en zo maar ach het gaat om het idee als hij er komt bedenkt R* er wel een nuttigheid bij fiets met 1 wiel weet niet hoe het heet dat heet gewoon een eenwieler (truowens niet dubbel posten ) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 zon wage met een sloop kogel om huizen mee te vernielen of een boorwagen waarmee je onder de grond kan (vraag niet an mij wat daar het nut van is) die heb je toch al in SA ? Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 zon wage met een sloop kogel om huizen mee te vernielen of een boorwagen waarmee je onder de grond kan (vraag niet an mij wat daar het nut van is) die heb je toch al in SA ? sloopkogel --> ja om huizen mee te vernielen --> nee boorwagen waarmee je onder de grond kan --> nee Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) Een Hoverboard zou vet zijn of een autoboot: Bewerkt: 6 mei 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
arnie Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Een soort ondergrondse hoovercraft waarmee je door de riolen kunt scheuren Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 van mij mag de apache wel weer terug komen die vond ik vet en dat het leger hem dan ook gebruikt. Ik zou niet echt weten wat van voertuigen er in moeten komen. Maar het moet wel bij die tijd passen. Dus eigenlijk zouden we eerst moeten weten in wat van tijd het afspeelt bijv in 1960 zouden er geen zwaar getunde auto's of hoverboards ofzo zijn Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 zo;n supergrote Robot waar je in kan zitten en met 25 ingebouwde m4's en mp5's en Rocket launcher's en shiit :rolleyes: Reageren
Stino Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 (bewerkt) ik zou ook graag een skateboard zien waar je de trucjes van tony hawk mee kan doen en een step zou opzich ook wel grappig zijn :lol: of dit: Bewerkt: 12 mei 2005 door stino Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.