Jump to content

Ultiem Voertuig


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    10

  • Da Phoenix

    9

  • Baffie

    7

  • overv161

    7

step , nieuwe fietsen surfboard waterscooter snowboard en dat soort dingen :puh:

*zucht*

zal ik het dan nog maar een keer zeggen :)...

zou jij echt willen, dat je bijvoorbeeld na het verzamelen van honderd(en) dingen ergens een basis inloopt of een garage van je huis, en dat je dan als ultiem voertuig een step vind, of een fiets?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het "Ultieme Voertuig" er één wordt zoals jullie in gedachten hebben, wordt de volgende GTA niet echt bijzonder, als je in SA de Monster Truck al had, en in VC ook al min of meer in de Patriot/Sandking/BF Injection en dan moet hij in de volgende het ultiemste voertuig worden? Ik denk meer aan een speciale boot, daar zijn ze namelijk nog niet echt op vooruit gegaan, van III naar VC kwamen er wel wat boten bij, maar van VC naar SA bijna niets, vandaar dat ik denk dat het nu een speciale boot wordt.

In GTAIII wast het ultiemste voertuig een tank, er was maar één voertuig om mee te vliegen: de Dodo

In GTA:vc worden de heli's speciaal, er zijn er heel wat bijgekomen, maar een goed bestuurbaar vliegtuig is er nog steeds maar één. Het ultieme voertuig is een Hunter

In GTA:sa worden de vliegtuigen flink uitgebreid, de Hydra is het Ultieme voertuig, een vliegtuig.

In de volgende GTA zalullen dus de boten wel extra uitgebreid worden, het ultieme voertuig zal dus wel een.....bóót worden. Wat voor één dat zien we dan wel weer, laten we eerst eens zien wat voor ultiem voertuig er in GTA (psp) LC:stories zit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Zou wel cool zijn als je kon snowboarden (dan moet er natuurlijk wel sneeuw zijn).

Skate, rolschaatsen zijn ook nog tof. :) Of een rolstoel <_<

wat heb je in vredes naam aan een rolstoel,

snowboarden lijkt me wel gek maar dan moeten er wel missies in de sneeuw zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...