Sasuke Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Een of ander groot cruise schip zou leuk zijn, of een speciaal zwaar bewapende gevechts vliegtuig/helicopter B) Reageren
.Maze. Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 step , nieuwe fietsen surfboard waterscooter snowboard en dat soort dingen Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 14 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 step , nieuwe fietsen surfboard waterscooter snowboard en dat soort dingen *zucht* zal ik het dan nog maar een keer zeggen ... zou jij echt willen, dat je bijvoorbeeld na het verzamelen van honderd(en) dingen ergens een basis inloopt of een garage van je huis, en dat je dan als ultiem voertuig een step vind, of een fiets? Reageren
Faith Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Ik zou wel een "JetSki" erin willen hebben.. Lijkt me wel leuk langs de zee varen! Reageren
Kraay Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 @ 666robin666 je plaatje is VEEL tegroot, lees de regels voor meer info en ik zou er graag een Monstertruck willen en dan een echte en niet zoeen als bij SA Reageren
Baffie Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 Als het "Ultieme Voertuig" er één wordt zoals jullie in gedachten hebben, wordt de volgende GTA niet echt bijzonder, als je in SA de Monster Truck al had, en in VC ook al min of meer in de Patriot/Sandking/BF Injection en dan moet hij in de volgende het ultiemste voertuig worden? Ik denk meer aan een speciale boot, daar zijn ze namelijk nog niet echt op vooruit gegaan, van III naar VC kwamen er wel wat boten bij, maar van VC naar SA bijna niets, vandaar dat ik denk dat het nu een speciale boot wordt. In GTAIII wast het ultiemste voertuig een tank, er was maar één voertuig om mee te vliegen: de Dodo In GTA:vc worden de heli's speciaal, er zijn er heel wat bijgekomen, maar een goed bestuurbaar vliegtuig is er nog steeds maar één. Het ultieme voertuig is een Hunter In GTA:sa worden de vliegtuigen flink uitgebreid, de Hydra is het Ultieme voertuig, een vliegtuig. In de volgende GTA zalullen dus de boten wel extra uitgebreid worden, het ultieme voertuig zal dus wel een.....bóót worden. Wat voor één dat zien we dan wel weer, laten we eerst eens zien wat voor ultiem voertuig er in GTA (psp) LC:stories zit. Reageren
jaap_st1 Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 de batmobile de pausmobiel(opgevoerd) een spaceshtrunderbird 2 een 747 airforce-one maakt niet uit als het maar snel gaat Reageren
evilstefboy Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 wat dacht je van een james bond wagen met: raketten, onzichtbaarheidwsysteem m60 op de zijkant en een flinke lachgas vooraad B) . Reageren
Dri3s Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Zou wel cool zijn als je kon snowboarden (dan moet er natuurlijk wel sneeuw zijn). Skate, rolschaatsen zijn ook nog tof. Of een rolstoel <_< Reageren
andyman Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Zou leuk zijn als er een soort James-Bond auto inderdaad komt in het volgende deel. Lekker Spijkers achter je neerliggen, of raketten afvuren. En natuurlijk vette boost gebruiken :lol: Reageren
Xtr8 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Zou wel cool zijn als je kon snowboarden (dan moet er natuurlijk wel sneeuw zijn).Skate, rolschaatsen zijn ook nog tof. Of een rolstoel <_< wat heb je in vredes naam aan een rolstoel, snowboarden lijkt me wel gek maar dan moeten er wel missies in de sneeuw zijn Reageren
Geck-o Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 In SA waren er niet alleen maar boten, er was ook een hovercraft (vortex), die was ook wel erg vet. Maar inderdaad zouden er nog wel wat meer watervoertuigen bij mogen. Reageren
stevenulft Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 zou wel mooi zijn een slagschip maar als je dan vanuit het water schiet dat huizen dan wel kapot gaan en niet alleen vuur ofzo ziet Reageren
kortman_8 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 een jetski lijkt me egt lache Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.