SNOOP-DOGG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 - Hummer H2 - tony montana huis - vliegdekschip - dat je je poppetje kan veranderen in een beroemde rapper bijv: 50 cent zou egt relaxt zijn - een kogelvrij vliegtuig Reageren
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 - dat je je poppetje kan veranderen in een beroemde rapper bijv: 50 cent zou egt relaxt zijn dat is tog geen ultiem voertuig? :unsure: een raket waarmee je heel snel naar de andere stad kan vliegen Reageren
Jozz Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Misschien een cool voertuig voor op het water (duikboot, jetski ofzo)Ufo zou ook wel cool zijn. een duikboot moet er eindelijk wel eens in komen ja.en die jetski ook.maar die ufo weet ik niet.tis wel vet hoor. Reageren
De Gta Master Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) - Hummer H2- tony montana huis - vliegdekschip - dat je je poppetje kan veranderen in een beroemde rapper bijv: 50 cent zou egt relaxt zijn - een kogelvrij vliegtuig Komt al een fighting game van 50-cent uit dus waarom zou je daar dan in de nieuwe gta willen verandere??? Mijn ultime voertuig is een rolstoel/(skeelers want daar zitten gewone burgens in vc al mee ) en van die 45km karretjes met oudjes er in kinderwagen(maar dan word het te hard ) Bewerkt: 31 juli 2005 door De Gta Master Reageren
broken Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 zo'n zwevend hovercraft-achtig skateboard uit back to the future waarmee je dan over land, water, en een stukje op kan steigen/ Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Overal komt een Tank in voor, dat vind ik het ultime voertuig, laat die ook maar in de volgende komen Reageren
Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Dieren Een paar of een Cameel Reageren
rick15465 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 een vliegdekschip met daarop allemaal hydra's, tanks ,geweren . en ook een tank met een kanon zoals altijd maar dit keer ook met gewone kogels Reageren
need my speed Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Wat jullie allemaal zeggen is net een sprookje, denk je echt dat Rockstar een een olstoel in gaat stoppen, of een schip met 1000 Tanken, ydra's en weet ik veel wat? Niet dus, dan word het wel heel makkelijk om de stad te bombarderen zeg, dat is niet leuk, doe mij maar iets normaal's, en ik wil al helemaal geen Ufo ofzo, moet het zich op mars afspelen ofzo? Doe mij maar gewoon een mooi dnel bakkie zoals die Hotknife, zo'n ouderwetse getunede car die je kan winnen dus, en ook nog kan tunen, dat lijkt mij nou leuk... :'D Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 skates lijkt me wel vet Reageren
Cool Hand Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Voertuigen die ik graag in de volgende GTA zie heb ik op een lijstje gezet ! :'D Lijstje: - Tank - Logisch, lekker over auto's heen banjerren. - Greyhound bus - R* Kom op met die DOORZICHTIGE bus ramen. - Vrachtwagens + Trailer - Gewoon voor de fun. - F16 Falcon of F15 Eagle - Gewoon voor wat vliegevechten of auto's kapot schieten... - Leger helicopers - Dus een Chinook. Er zijn nog wel meer dingen maar dat kan ik zo snel niet opnoemen. Koos. Reageren
.Maze. Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Geen voertuigen uit de toekomst, vind ik zo saai. Gewone snelle auto's zoals bullet,turismo e.d. ook weer een tank natuurlijk,wel wat meer leger dingen, als alleen een wagen, vliegtuig, en tank. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Van mij hoeft het allemaal niet zo snel ! :'D :'D Maar die dingen die ik genoemd hebt zijn niet uit de toekomst lijkt mij... Maar goed, er zijn menings verschillen en die zullen blijven bestaan, maar goed ook. Wel zou ik trouwens ook weer een spoor willen zien waar treinen over heen rijden Koos. Reageren
Daan007 Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 jaah ik zou ook wel een duikboot..... of een raket.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.