Jump to content
Joriz

De grote GTAGames.nl Winteractie Uitslag!


Eindelijk is het zover. De uitslag van de GTAGames.nl winteractie 2008 is bekend. We hebben veel creatieve, originele en kwalitatief goede inzendingen binnen gekregen en het was lastig om de aller beste eruit te kiezen. Uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen en kunnen we met trots mededelen dat de volgende leden het GTAGames.nl winteractie prijzenpakket (met oa. het Grand Theft Auto IV preorder pakket, een t-shirt en diverse stickers) hebben gewonnen:



Categorie foto

DlennartD

Mirrrr



Categorie Photoshop

Kai-ShockWave

Proximitus

Categorie film

Gangsta

Galiorix

De inzendingen van de winnaars staan vanaf nu bekijkbaar in onze galerij. Complimentjes aan de winnaars voor hun mooie inzendingen kunnen natuurlijk hieronder worden gegeven met de reactie knop.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Iedereen die iets heeft ingezonden hartstikke bedankt daarvoor, ik heb er als 1 van de juryleden erg van genoten :tu:

Dit maakt twee... :Y

Overigens iedereen die heeft ingezonden: bedankt daarvoor! Er waren er veel bij die heel leuk gemaakt zijn, maar die net buiten de boot zijn gevallen. Niet getreurd; volgende keer beter. Winnaars, gefeliciteerd, het is jullie gegund!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ten eerste: Van harte gefeliciteerd allemaal.

Ten 2e wil ik opmerken dat Galiorix onterecht heeft gewonnen (ik gun hem het van harte hoor, daar niet van), maar toch voldoet zijn filmpje niet aan de regels:

Inzendingen mogen maximaal 16 MB groot zijn.

fouttr6.jpg

Maargoed, ondanks dat vind ik wel dat Galiorix een leuk filmpje heeft gemaakt.

En vooral zeer gedurft met die naakt-beelden :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ten eerste: Van harte gefeliciteerd allemaal.

Ten 2e wil ik opmerken dat Galiorix onterecht heeft gewonnen (ik gun hem het van harte hoor, daar niet van), maar toch voldoet zijn filmpje niet aan de regels:

Inzendingen mogen maximaal 16 MB groot zijn.

fouttr6.jpg

Maargoed, ondanks dat vind ik wel dat Galiorix een leuk filmpje heeft gemaakt.

En vooral zeer gedurft met die naakt-beelden :puh:

Toen hij het instuurde was het onder de 16 MB. Wij hebben het omgezet naar een ander formaat dat zich beter in onze media-player laat afspelen, daardoor is de size omhoog gegaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik win nooit eens iets :(

Er waren heel veel goede inzendingen die net niet hadden gewonnen. Jou inzending was er een van. Ik denk dat je een andere keer ook nog wel kans maakt om te winnen aangezien er nog wel meer acties en prijsvragen komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...