Jump to content
Joriz

De grote GTAGames.nl Winteractie Uitslag!


Eindelijk is het zover. De uitslag van de GTAGames.nl winteractie 2008 is bekend. We hebben veel creatieve, originele en kwalitatief goede inzendingen binnen gekregen en het was lastig om de aller beste eruit te kiezen. Uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen en kunnen we met trots mededelen dat de volgende leden het GTAGames.nl winteractie prijzenpakket (met oa. het Grand Theft Auto IV preorder pakket, een t-shirt en diverse stickers) hebben gewonnen:



Categorie foto

DlennartD

Mirrrr



Categorie Photoshop

Kai-ShockWave

Proximitus

Categorie film

Gangsta

Galiorix

De inzendingen van de winnaars staan vanaf nu bekijkbaar in onze galerij. Complimentjes aan de winnaars voor hun mooie inzendingen kunnen natuurlijk hieronder worden gegeven met de reactie knop.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mehh mijn humor komt weer eens niet aan :7 xD Ik wil jullie allen hartelijk feliciteren, maar Mirrrr you liarrrrr, waar is de rosé tussen alle drank? =O

Zie je mij op die foto staan dan?

Ben jij dat niet dan? Ik vind je er toch wel goed op lijken hoor. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Staat duidelijk bij dat dat het neefje is van haar :puh: lol, zie net pas dat Patricks banknuppel er tussen ligt :schater:

waar zijn de pinguins? :duh:

Bewerkt: door Proximitus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mehh mijn humor komt weer eens niet aan :7 xD Ik wil jullie allen hartelijk feliciteren, maar Mirrrr you liarrrrr, waar is de rosé tussen alle drank? =O

Zie je mij op die foto staan dan?

Ben jij dat niet dan? Ik vind je er toch wel goed op lijken hoor. ^_^

Lieverd :7 Doe je bril op :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

waar zijn de pinguins? :duh:

Op het schip van Donwell en VWO-er. Binnenkort worden ze naar Polen gevoerd! ;)

Mehh mijn humor komt weer eens niet aan :7 xD Ik wil jullie allen hartelijk feliciteren, maar Mirrrr you liarrrrr, waar is de rosé tussen alle drank? =O

Zie je mij op die foto staan dan?

Ben jij dat niet dan? Ik vind je er toch wel goed op lijken hoor. ^_^

Lieverd :7 Doe je bril op :Y

Sorry schat. Maarja, die bril begint na een tijdje toch te wegen op men oren en neus hoor!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had ook een filmpje gepost maar kunnen mensen die ook zien dan ?

Jammer dat ik nie heb gewonnen met leukste filmpje, volgende keer meer over gta erin dan. Super leuk voor de mensen die wel hebben gewonnen (jaloers :$) Aangezien ik zo'n grote gta fan ben , volgende keer beter.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had ook een filmpje gepost maar kunnen mensen die ook zien dan ?

De inzending is voor jou wel zichtbaar, voor ons niet. Wij kunnen alleen de inzendingen van de winaars bekijken.

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...