Jump to content

Flight Simulator, speel je het wel eens? En download je er wel eens wat in?


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sonny-The-Pilot

    19

  • pilot

    6

  • joppie

    5

  • DJRobin

    5

Oh mooi er is dus ook een Online functie :)

Mja het is er wel, maar dan is het wel het leukste met standaard toestellen, een tijdje terug zat ik bijna elke dag te vliegen op FSX met een bepaalde Engelse Straaljager, called: Tornado(add-on).

En toen vloog een paar Amerikaanse vrienden met mij mee, ook met zelfde type enz.

Als iemand die Tornado niet heeft gedownload, dan ziet die gene meestal een Cessna, of een Boeing.

En dat is wel jammer van add-ons, en daarom is het meestal leuker om met standaard toestellen te vliegen, zoals Cessna's, boeings, Beachcrafts etc.

En als je de online functie op FS2002/2004 bedoelt, dan moet je een server IP hebben, anders zie je helaas geen servers, en bij FSX zie je een hele server list.

Link to comment
Delen op andere websites

Van die add-ons is niet zo heel erg, met een straaljager vliegen kan ik toch niet echt. En over die servers, zijn die vaak vol en hoeveel zijn er ongeveer?

En als je bjvoorbeeld online tegen een ander vliegtuig botst crash je dan ook?

Bvd.

Link to comment
Delen op andere websites

Van die add-ons is niet zo heel erg, met een straaljager vliegen kan ik toch niet echt. En over die servers, zijn die vaak vol en hoeveel zijn er ongeveer?

En als je bjvoorbeeld online tegen een ander vliegtuig botst crash je dan ook?

Bvd.

Ja, tuurlijk crash je dan. Dat is wel zo realistisch hé? En de servers: Hangt ervan af.

Link to comment
Delen op andere websites

Van die add-ons is niet zo heel erg, met een straaljager vliegen kan ik toch niet echt. En over die servers, zijn die vaak vol en hoeveel zijn er ongeveer?

En als je bjvoorbeeld online tegen een ander vliegtuig botst crash je dan ook?

Bvd.

ER zijn genoeg servers, en mja het hangt er van af, welke FS?

Op Flight Simulator X zijn altijd wel servers te vinden, het leuke is; je kan gratis zelf ook je eigen server hosten.

En over crashes gesproken, dat kun je allemaal instellen, als jij je eigen settings hebt ingesteld op niet crashen enz.

Dan kan er vrij weinig met je gebeuren, alleen dat is wel onrealistisch.

En het moet natuurlijk wel realistisch blijven, dat is ook het doel van dat spel.

En wat je zei over straaljager vliegen, als jij een gewone vliegtuig kan besturen, dan is een straaljager ook een makkie, alleen landen werkt bij sommige toestellen een beetje anders.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb ik een vraag :$ :

Als ik een filmpje maak met FS, waar kan ik hem dan terugvinden? Ik weet wel waar in het spel maar niet in mij pc. Kan iemand mij daarmee verder helpen? Alsvast bedankt ;)

Uh.. 2 :$

Bij je bureaublad staat er onder het icoontje van FS instal Fighter Ace II is dat een ander spel?? Of het zelfde?? Ik heb FS2002.. Khoop dat jullie me kunnen helpen :D

Bewerkt: door GTAinfo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

grootste vlucht: Schiphol-Cairo, bij een vriend rondje wereld feul stondt uit en de pc stond 's nachts aan vliegtuig op autopilot hele nacht stond zijn pc aan ik was daar toevallig blijven slapen.

Geen problemen

Ja ik download vliegtuigen textures crashen altijd bij mij.

vliegtuig: 737-800 van Orbit zit standaard bij FS X deluxe

Vleigveld: Schiphol samen met valkenburg navy een beetje tussen deze twwe heen en wweer en op het vliegveld taxien

Ik download van www.simviaton.com

Flight simulator X deluxe

Al 3 jaar, begon met een gekoppieerde FS 2002 van de bibliotheek 1.5 jaar gelede FS X deluxe gekocht

uhhm met multiplayer bij iemand join aircraft gedaan en de trim en al die shit verandere na 10 minuten het wiel op en neer bleef dat half er wegen stil staan. en die gozer waseen beetje boos :tu: hij was frans ^_^^_^

en ook nog met 2002 met je eerste vlucht de flight planner ontdekken naar parijs gan en niet op letten 's nachts boem pats tegen een verlichte eifel toren :$

nou dit was het dan z'n beetje

PS. ik gebruik padalen van een stuur voor de ps 2 ook een beetje maf hij zat een keer toevallig aan me pc dat stuur voor een race spel ik FS spelen werkte de padalen voor het rudder

Bewerkt: door jorD1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had flight simulator 1998.

We gingen op vakantie met een boeing 737 en ik ging kijken bij de checklist voor take off.

Dus ik schrijf de checklist op en neem het de vliegtuig mee en laat het de piloot zien.

De piloot zei dat alles klopte wat erin de checklist stond en dat hij zelf ook flight simulator had.

Als dank mocht ik effe in de cockpit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook bijna alle Flight simulators gehad. Nu speel ik alleen maar Flight simulator X met uitbreidingspakket Deluxe en Accaleration en de add-ons My Traffic X en Schiphol.

Mijn langste vlucht was van Schiphol naar Sidney met KLM Boeing 747-400. Ik had veel turbulentie op de Indische Oceaan door een storm en boven Europa door droge lucht.

Mijn lievelings vliegtuigen zijn de Boeing 747-400 en de Airbus-A380.

Grootste en domste fout is dat ik met Flight simulator 98 in een van de Twin Towers ben gevlogen. :-(

Lievelings vliegveld is Schiphol.

Ik heb flight simulator 98, 2002, 2004, X, Deluxe, Accaleration

Ik speel Flight Simulator al sinds 2000 en ik vind het zo leuk, omdat het realistisch is en omdat ik piloot wil worden. ^_^ (Zie forum naam :puh: ).

Ik wil ook piloot worden!

Ik heb alleen maar FSX en FS98.

Mijn lievelings vliegtuig is de 737-800 van transavia (geen idee waar ik die texture ook alweer vandaan had).

En mijn langste vlucht is van schiphol naar Menorca in Spanje (omdat ik er zelf ben geweest met transavia).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Je grootste vlucht; Madrid - Schiphol (ik vlieg nooit hele lange vluchten)

problemen; nee, nog nooit.

Download je wel eens wat bv. een vliegtuig of texture?; ja, ik heb een kleine 80Gb aan add-on scenery en vliegtuigen voor FS2004. Dat zijn ook een aantal payware (50 euro voor een vliegtuig, ja ik ben gek) zoals deze PMDG 747-400

Je lievelings vliegtuig of vliegveld; Schiphol met de 35Gb grote NL2000 add-on en favo vliegtuig Level-D Boeing 767

Waar je de vliegtuigen download; avsim.com en dus van de officiele payware pagina's.

Welke Flight Simulator je hebt; FS2004 en FSX, maar X staat op marktplaats (<onrealistische troep in mijn ogen, en niet eens zo heel veel mooier...)

Hoelang je het speelt en of je het nog wel leuk vind; sinds de release van FS2004, en ik maak minstens elke week een vlucht(je)

Het domste wat je ooit heb gedaan; Aangezien ik later zelf piloot wil worden, doe ik nooit echt domme dingen, maar ik ben wel eens met een IAS van 380 een 2500ft/min climb gedaan op de AT op FL350, krijg je direct rutter fail, en daarna stall. (< ga maar googlen wat het betekend :cya: )

Bewerkt: door gtrNL
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...