MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Jaa, m'n broer heeft het nog gespeeld, en ik heel eventjes. We hebben Combat Flight Simulator, en Combat flight Simulator 2. Maar ik deed het niet zo graag... Waarom? We hebben geen Joystick... En met het toetsenbord is dat heel moeilijk te besturen... PS2-gamer for life, ese!... Mvg; MegaPilot. Reageren
yosata Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 mijn langste vlucht: van seattle naar new york ik heb fs2004 en gebruikt altijd een joystick, ik speel het eigenlijk alleen maar als ik me verveel, en voor de multiplayer gebruik ik FSHostSpy (daar kan je de ip-adressen van servers mee vinden, google maar ff) en download regelmatig nieuwe toestellen, favoriet is F-14B tomcat. Maar kan iemand die een goed gratis vliegdekschip kent, waarop je kan landen en opstijgen en als het kan, zelf kan bepalen waar hij staat, maar dat hoeft niet per se, mij een PB sturen? Alvast bedankt Reageren
FireFighter Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Vraagje over FSX: Hoe open je een deur? nog een: Het spel loopt totaal niet soepel... Heel schokkerig. Waaraan kan dat liggen? Edit: Hieronder zie je mijn PC Specs: Systeem Besturingssysteem: Windows Vista Home premium (6.0, build 6001) Taal: Nederlands (Landinstelling: Nederlands) Systeemfabrikant: Acer Systeemmodel: Aspire M3610 BIOS: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00PG Processor: Genuine Intel® CPU 2140 @ 1.60GHz (2 CPUs), ~1.60GHz Geheugen: 2046MB RAM Wisselbestand: 2335MB gebruikt, 2001MB beschikbaar DirectX-versie: DirectX 10 Waar zie ik de grafische kaart & geluidskaart? Groeten, FF Bewerkt: 21 december 2008 door FireFighter Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Vraagje over FSX: Hoe open je een deur? nog een: Het spel loopt totaal niet soepel... Heel schokkerig. Waaraan kan dat liggen? Edit: Hieronder zie je mijn PC Specs: Systeem Besturingssysteem: Windows Vista Home premium (6.0, build 6001) Taal: Nederlands (Landinstelling: Nederlands) Systeemfabrikant: Acer Systeemmodel: Aspire M3610 BIOS: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00PG Processor: Genuine Intel® CPU 2140 @ 1.60GHz (2 CPUs), ~1.60GHz Geheugen: 2046MB RAM Wisselbestand: 2335MB gebruikt, 2001MB beschikbaar DirectX-versie: DirectX 10 Waar zie ik de grafische kaart & geluidskaart? Groeten, FF Met Shift+E gaat dacht ik de deur van je vliegtuig open. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Hey, ik heb nu een probleem. Ik heb een originele versie van Flight Simulator 2002. Gistere deed hij het nog. Heb net 2 Concorde's gedownload, erin gezet, alleen nu start hij niet meer op? Weet iemand het probleem? EDIT Heb de Concorde's verwijdert, en hij doet het nog steeds niet.. Bewerkt: 23 december 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hey, ik heb nu een probleem. Ik heb een originele versie van Flight Simulator 2002. Gistere deed hij het nog. Heb net 2 Concorde's gedownload, erin gezet, alleen nu start hij niet meer op? Weet iemand het probleem?EDIT Heb de Concorde's verwijdert, en hij doet het nog steeds niet.. Reageren
Wesley Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Hoe plaats jij de modification? Gewoon dat mapje van FS9 zetten? of doe je het op een andere manier? Tevens kun je denk ik toch maar beter even je Flight Simulator er opnieuw opzetten, dan moet die wel weer werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.