Jump to content

Wat vind jij dat er in Vice City veranderd moet worden?


Black Admiral

Recommended Posts

Nou er hoeft niks veranderd te worden, GTA Vice City was voor die tijd een prima game. Houd er rekening mee dat het spel uit 2002 is, aan GTA San Andreas konden de graphics wel beter wezen. Want de personages zien er in de cutscenes niet mooi uit, in GTA Vice City zijn die mooier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt, dat ze een remake van VC moeten maken. Missie's, personages, voertuigen landschap het zelfde. Maar dan alleen alles in Next Gen. Dat lijkt me zo gaaf. Vice City is namelijk mijn favoriete GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt, dat ze een remake van VC moeten maken. Missie's, personages, voertuigen landschap het zelfde. Maar dan alleen alles in Next Gen. Dat lijkt me zo gaaf. Vice City is namelijk mijn favoriete GTA.

Mee eens. Gewoon een remake van de origineele Vice City met de oorspronkelijke verhaallijn en voertuigen. Alleen dan met extra missies, wapens, voertuigen en bedrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

als het aan mij ligt mogen ze die gebouwen als je van het strand naar starfish island toe rijdt. die gebouwen die rechts van je tegenkomt die mogen ze wel afmaken. En het winkelcentrum en 900 meter in de omgeving mogen ze ook wel een make over geven. Vooral dat strand daarboven (op de kaart) dat ziet er niet uit, maar dat komt omdat er geen winkels enzo bij staan. Alleen wat hotels met de rug er naar toe gekeert.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was idd een geweldig spel.. alleen de map was wat te klein vond ik persoonlijk. Dit hebben ze toen anders aangepakt in GTA SA, maar dat bleek weer te groot te zijn ook in verband met het feit dat er op grote gebieden niks te beleven viel. Ik ben erg genieuwd hoe ze dit aanpakken in GTA 4. Can't wait! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City is een geweldig spel,maar er mogen een paar dingen van mij extra erbij komen:

-Tommy moet kunnen zwemmen

-Ook cheats van bijv. een jetpack of een Hunter.

-Een cheat dat er nooit politie achter je aan komt,i.p.v dat als je wél politie achter je aan hebt, vlugvlug LEAVEMEALONE in moet typen

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

- Dat het langer was, ik ben vanochtend begonnen en ben nu al bijna klaar met de verhaallijn

- Tommy moet kunnen zwemmen en klimmen

- Je moet de camera kunnen draaien als je in een auto zit net als in SA, dan kan je veel beter kijken waar je heen gaat

- De voertuigen moeten iets makkelijker bestuurbaar worden, bijvoorbeeld als je op een motor zit pleur je er al vanaf als je heel zachtjes ergens tegen aan komt

- Bij sommige personen hadden zo van die knoopje op hun shirt, en als ze dan bewegen bewegen die knoopjes niet mee, ziet er vaag uit

Dat is het enige wat ik nu kan bedenken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat ze goedkope Stories uit moeten brengen met nieuwe

missies dus na dat ze VCS hadden uitgebracht nog een

LCS 2 of zo voor 10 euro ^_^ ^_^ :Y :Y

Bewerkt: door bobsie132
Link to comment
Delen op andere websites

ik vin dat je moet kunne zwemmen en dat er meer missies zijn er zijn er veel te weinig je hebt ze zo allemaal gehaald er zijn ongeveer 55 missies :duh::duh: (hoofdmissies en bedrijvenmissies meegerekend.) terwijl je in andere gta's al meer hoofdmissies hebben! kijk maar naar gta SA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA Vice City een top game met een gezellig sfeer net al Miami Vice :tu: .Alleen ik vind wel dat Tommy moet kunnen zwemmen en dat er Jetpack's in de game zitten en Vliegtuigen.Maar voor de verderrest is VC echt een Top Game!

Bewerkt: door GTA Player10
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...