Jump to content

Wat vind jij dat er in Vice City veranderd moet worden?


Black Admiral

Recommended Posts

HYet is weldegelijk mogelijk om uit een bewegend voertuig te springen in VC hoor, dit was geïntroduceerd in VC en werd daarna altijd gebruikt, tot III zat dit er nog niet in, maar in VC wel ;) .

Aan VC moet nu echt eens niks worden verandert, want als je de graphics zou veranderen valt de sfeer weg, die wordt net gescep door de niet optimale vormgeving en het valse, mooi rood schijnende licht, het is één van de weinige GTA's die echt af was maar dan op zijn manier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat deze punten veranderd moeten worden:

1. meer vliegtuigen

2. Zwemmen

3. Wapenrichter zoals gta SA

4. map blip kunnen plaatsen

5. camera kunnen draaien (met muis)

6. meer missies

7. grotere map met snelwegen en bossen.

8. taxi's waarmee je voor geld vervoerd kan worden.

dit is 't zo wel een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat deze punten veranderd moeten worden:

1. meer vliegtuigen

2. Zwemmen

3. Wapenrichter zoals gta SA

4. map blip kunnen plaatsen

5. camera kunnen draaien (met muis)

6. meer missies

7. grotere map met snelwegen en bossen.

8. taxi's waarmee je voor geld vervoerd kan worden.

dit is 't zo wel een beetje.

helemaal mee eens!

Link to comment
Delen op andere websites

2. Zwemmen

4. map blip kunnen plaatsen

Ik twijfel nog over het zwemmen, natuurlijk is dit noodzakelijk in een spel dat zich grotendeels op en aan strand afspeelt, maar het past niet zo bij VC vind ik, het verdrinken is zó VC :7 .

Er bestaat toch een Map Blip in VC? (Correct me if I'm wrong) Maar dat ding kun je toch plaatsen in je map, was het niet een raar, roos vierkantje...? Nostalgie... :7

Link to comment
Delen op andere websites

2. Zwemmen

4. map blip kunnen plaatsen

Ik twijfel nog over het zwemmen, natuurlijk is dit noodzakelijk in een spel dat zich grotendeels op en aan strand afspeelt, maar het past niet zo bij VC vind ik, het verdrinken is zó VC :7 .

Er bestaat toch een Map Blip in VC? (Correct me if I'm wrong) Maar dat ding kun je toch plaatsen in je map, was het niet een raar, roos vierkantje...? Nostalgie... :7

het verdrinken had je ook in GTA III maar ik vindt het gewoon nep. Bijvoorbeeld als jij op het randje van de kade staat en de politie ramt je erin, toch wel balen! Net zo irritant is het als je boot in de brand staat en je kunt geen kant op omdat je midden op het water bent! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik tegen vind vallen is:

1. de besturing van minivliegtuigjes enz.

2. betere reden waarom je eerst niet naar andere eilanden kunt.

verder vind ik het een prachtige stad, ik hoop stiekem op een GTA Vice City II

Link to comment
Delen op andere websites

2. betere reden waarom je eerst niet naar andere eilanden kunt.

In VC is er tenminste een reden, dat kun je niet zeggen van SA, daar zijn de bruggen gewoon afgezet zonder enige reden. Trouwens vind ik een 'storm-alarm' een best goede reden voor een stad die zich bevind in zo'n warm klimaat, ook origineler dan dat de brug kapot is of dat er een terroristen-alarm is :7 .

@Onder mij: Dat was het, ook in LCS zo...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfel nog over het zwemmen, natuurlijk is dit noodzakelijk in een spel dat zich grotendeels op en aan strand afspeelt, maar het past niet zo bij VC vind ik, het verdrinken is zó VC :7 .

Er bestaat toch een Map Blip in VC? (Correct me if I'm wrong) Maar dat ding kun je toch plaatsen in je map, was het niet een raar, roos vierkantje...? Nostalgie... :7

In VC kon je geen blip plaatsen, dat kan vanaf GTA SA, en je verward VC nu met VCS, waar je een rood vierkantje kan neerzetten op de map :7.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...