Jump to content

Wat vind jij dat er in Vice City veranderd moet worden?


Black Admiral

Recommended Posts

Ik zou graag het volgende willen

- Nieuw landschap ( Scarface landschap )

- Nieuwe missies ( Alles wat Scarface in de film doet )

- Nieuwe personages ( Tony Montana en zijn gang )

- Afspelen in '89

En nog veel andere dingen die in de Scarface film voorkomen :)

Vice City is juist gemaakt om erg op Scarface te lijken... Kijk alleen al naar het mansion, wat zowat hetzelfde is als van Scarface. Wat dat betreft hoeft er niks veranderd te worden, bovendien kan je dan beter Scarface TWIY gaan spelen als je een Scarface game wil, want die zal R* niet maken.

Wat ik vind dat er aan VC veranderd moet worden... Dat Lance Vance niet dood gaat, dat was namelijk een tof personage :D

Bewerkt: door ~Lance Vance
Link to comment
Delen op andere websites

jaa dat zien we aan je naam :schater:

ik vind dat de verhaallijn wel iets groter mocht en meer missie's die je met je gang doet, dus gang missie's

Geef ik je gelijk in, verhaallijn mocht meer iets als SA zijn,

maar daar is de stad misschien te klein voor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ofwel dit :

-------------

- Nieuwe landschap ( Texas )

- Nieuwe missies

- Texas Prison Break missie ( Escape From John Connally Unit ) :)

- Jonas Brothers Mansion

Extra

--------

Ik zou heel graag dit willen veranderen in Vice City

Ik zou er ook een missie in willen hebben waarbij je uit de gevangenis van Texas moet ontsnappen

( + nog bereikbaar zijn na de missie )

Ik zou ook nog heel graag willen dat het huis van The Jonas Brothers erbij inkomt :D

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel mooi vinden dat vice city de engine van IV kreeg en als budget zou uit komen.

Nieuwe tommy vercetti

verhaallijn dat begint bij het einde van vice city (dat hij ten ondergaat wat scarface achtig0

modernere auto's

het grote beta vliegveld

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

ik zou willen dat ze een 2de versie maken:alles is het zelfde alleen met het mooie hd van gta 4

en met enkele mogelijkheden uit gta 4 zwemmen auto's hub ruiten breken om ze te kunnen stelen en dat ja kan klimmen enz maar voor de rest moet het hetzelfde blijven

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik zou het wel mooi vinden dat vice city de engine van IV kreeg en als budget zou uit komen.

Nieuwe tommy vercetti

verhaallijn dat begint bij het einde van vice city (dat hij ten ondergaat wat scarface achtig0

modernere auto's

het grote beta vliegveld

Je omschrijft een nieuwe game, da's geen budget material. :puh:

Vice City is, en mag Vice City blijven. Maar als Rockstar in de IV-era teruggaat naar Vice City, wil ik er wel €100,- voor neertellen om die game te spelen. Die sfeer was gewoon te gek, nog nooit overtroffen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De Vice City sfeer heb ik altijd gemist in de GTA's erna. De gangster stijl na Vice City stak fel af tegen de game. Voor de tijd van 2002 vond ik de game fantastisch. Ik speel hem vandaag de dag nog steeds. Als ze Vice City remaken, hou het zoals het is, en knal alleen de RAGE Engine erop.

Link to comment
Delen op andere websites

- Een grotere map

- Een metrostation

- Meer interiors

Dat zijn eigenlijk de enige drie dingen die ik zou willen, voor de rest heel goed spel

EDIT: Oh ja die dingen uit de beta lijken me wel leuk :+ bijv. grotere legerbasis

Bewerkt: door bartgielen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de volgende dingen wel willen zien veranderen in GTA Vice City

- Supermax gevangenis

- Meer interiors

- Meer mogelijkheden bv. jetpack

- Alle politiegebouwen hebben een cellenblok + bewakers

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt, dat ze een remake van VC moeten maken. Missie's, personages, voertuigen landschap het zelfde. Maar dan alleen alles in Next Gen. Dat lijkt me zo gaaf. Vice City is namelijk mijn favoriete GTA.

Mee eens. Gewoon een remake van de origineele Vice City met de oorspronkelijke verhaallijn en voertuigen. Alleen dan met extra missies, wapens, voertuigen en bedrijven.

dat is er al om presies te zijn: gta vice city stories :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...