coolnniek9 Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Een nieuwe storyline Reageren
daanverheijke Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 ik vind het zo wel cool alleen het kon wat mooier maar een vriend van mij kon alles zo mooi maken het lijkt nog mooier dan IV jammer dat er niet zo'n download bestaat (zo ver ik weet) daantje Reageren
007 Harings Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Wat er zou moeten veranderen: - Grotere wereld - Meer huizen dat je kan kopen (en erinzetten zodat je in het huis kan gaan) - Kunnen zwemmen - Nieuwe autos en wapens - Meer missies Reageren
Nissan Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Aangezien het een vakantiestad is, vind ik toch wel dat de mogelijkheid om te zwemmen toch wel een noodzaak. Daarnaast ben ik juist blij dat er niet op elke hoek van de straat een safehouse te koop is zoals in SA, want daar erger ik me meer aan dan ik er gebruik van maak. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Niets natuurlijk, het is de perfecte game op zich, maar als je met de tijd wil meegaan, de graphics natuurlijk. De muziek is heilig, daar moeten ze met de handen van af blijven. Reageren
N. Bellic Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Ik weet niet of het aan mijn spel lag (Denk het wel) want bij mij liep dat ventje altijd schuin. Dus hij zette zeg maar zijn benen de hele tijd over elkaar heen. En het is jammer dat je niet kan zwemmen. Reageren
PrioX Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Vice City mag van mij een nieuwe map krijgen... Nieuwe personages en voertuigen, wapens etc. Maar de muziek en de sfeer, daar blijven ze van af.. zoals Gtaboy107 hierboven al zei Reageren
TomFurga Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Een nieuwe map, kunnen zwemmen en drugsdealen. Verder is de game perfect, de sfeer, de muziek en de humor van de personages. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 ik vind het zo wel cool alleen het kon wat mooier maar een vriend van mij kon alles zo mooi maken het lijkt nog mooier dan IV jammer dat er niet zo'n download bestaat (zo ver ik weet) daantje ENB series! Reageren
xxRolie. Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Het lijkt mij wel leuk als de personage wat meer zou kunnen. Zoals bij GTA SA, dan kan de personage freerunnen.. En dat vond ik wel tof. Bij GTA VC kan die wel springen, maar niet heel erg realistisch vind ik.. Over sommige domme dingen kan hij hij niet overheen. En leek mij wel leuk als die gewoon kan 'klimmen' om het zo eventjes te noemen.. [A] Reageren
Flokkert Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Personages, missies, landschap, auto's en het water Reageren
vice infernusX Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 zoals hierboven is genoemd:zwemmen, een grotere nieuwe map, en de musziek is heilig de graphics kunnen beter en er mogen meer eilanden komen Reageren
pietervandieren Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Nieuwe Graphics is zeker nodig. Toen ik een poos GTA IV speelde en ging toen GTA Vice City spelen zag ik eigenlijk pas hoe slecht de graphics waren. En zwemmen is ook echt belangrijk ja zoals Cuban Gangster al zei. Er is wel een manier om je graphics in GTA Vice City wat te verbeteren, dat kan je zien in dit topic : http://www.gtaforum.nl/topic/109322-gtavc-grafische-kwaliteit-opkrikken/ Reageren
toytoyted Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 uit de auto kunnen springen zonder te hoeven stoppen (zoals in gta 4 etc.) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 HYet is weldegelijk mogelijk om uit een bewegend voertuig te springen in VC hoor, dit was geïntroduceerd in VC en werd daarna altijd gebruikt, tot III zat dit er nog niet in, maar in VC wel . Aan VC moet nu echt eens niks worden verandert, want als je de graphics zou veranderen valt de sfeer weg, die wordt net gescep door de niet optimale vormgeving en het valse, mooi rood schijnende licht, het is één van de weinige GTA's die echt af was maar dan op zijn manier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.