Jump to content

Ps3 of xbox 360


Fbi-Crew

Recommended Posts

ik kan je aleen maar een ps3 aanraden

bij mij op school zijn er 87 mensen met rings of death niet dat x-bow sclecht is want er zijn mensen die er veel plezier van hebben maar als de lampjes rood worden verloeken ze hem toch (denk ik)

Dat probleem is volgens microsoft helemaal gefixed.

Nou volgens mij niet :puh:

En op een game conferentie nog zelfs :puh:

check dit maar.

http://www.bbc.co.uk/blogs/technology/2008...th_returns.html

Bewerkt: door Romal
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fbi-Crew

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    5

  • M4X

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

GTA is altijd beter geweest op de Playstation (hogere beoordelingen, betere besturing, kortom: het speelt gewoon lekkerder)

GTA was vroeger eerst op de PC en is pas sinds GTA III als eerste op de PS uitgekomen.

De besturing is wat je zelf het prettigst vind, ik bijvoorbeeld zou niks van de PS3 besturing willen weten omdat voor mij de muis superieur is. Omdat hij zegt dat hij een PS2 heeft zou het kunnen zijn dat voor hem de besturing van de PS3 beter is maar daarvoor zou hij het moeten proberen.

En beide versies zullen bijna identiek zijn en zul je ze naast elkaar moeten houden om ook maar een beetje verschil te zien.

De triologie zijn op Gran Turismo na de best verkochte Playstation 2 games ooit, met 16, 14, en 11 miljoen stuks. De Xbox dubbelpack verkocht het meeste van de triologie, en die haalde niet eens de drie miljoen. De Playstation edities mogen dan wel een tijd eerder uitgekomen zijn, maar dat bewijst maar weer eens hoe goed GTA het op de Playstation doet. Ik zeg niet dat de Xbox editie slecht zal zijn, maar ik denk dat de PS3 editie toch weer de betere wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is altijd beter geweest op de Playstation (hogere beoordelingen, betere besturing, kortom: het speelt gewoon lekkerder)

GTA was vroeger eerst op de PC en is pas sinds GTA III als eerste op de PS uitgekomen.

De besturing is wat je zelf het prettigst vind, ik bijvoorbeeld zou niks van de PS3 besturing willen weten omdat voor mij de muis superieur is. Omdat hij zegt dat hij een PS2 heeft zou het kunnen zijn dat voor hem de besturing van de PS3 beter is maar daarvoor zou hij het moeten proberen.

En beide versies zullen bijna identiek zijn en zul je ze naast elkaar moeten houden om ook maar een beetje verschil te zien.

De triologie zijn op Gran Turismo na de best verkochte Playstation 2 games ooit, met 16, 14, en 11 miljoen stuks. De Xbox dubbelpack verkocht het meeste van de triologie, en die haalde niet eens de drie miljoen. De Playstation edities mogen dan wel een tijd eerder uitgekomen zijn, maar dat bewijst maar weer eens hoe goed GTA het op de Playstation doet. Ik zeg niet dat de Xbox editie slecht zal zijn, maar ik denk dat de PS3 editie toch weer de betere wordt.

Toch heeft een werknemer van R* ooit tijdens een interview verteld dat de beste totale ervaring op de Xbox 360 is. En de PS3 doet het niet meer zo goed als de PS2 het deed met GTA, ik heb een poll van GTAForums.com.kar7lw.jpg Er zijn nog nog niet zo veel stemmen uitgebracht maar het is toch vreemd dat de PS3 tegelijk staat met de PC waarvan nog geneens bekend is of die wel uit gaat komen voor dat platform.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is altijd beter geweest op de Playstation (hogere beoordelingen, betere besturing, kortom: het speelt gewoon lekkerder)

GTA was vroeger eerst op de PC en is pas sinds GTA III als eerste op de PS uitgekomen.

De besturing is wat je zelf het prettigst vind, ik bijvoorbeeld zou niks van de PS3 besturing willen weten omdat voor mij de muis superieur is. Omdat hij zegt dat hij een PS2 heeft zou het kunnen zijn dat voor hem de besturing van de PS3 beter is maar daarvoor zou hij het moeten proberen.

En beide versies zullen bijna identiek zijn en zul je ze naast elkaar moeten houden om ook maar een beetje verschil te zien.

De triologie zijn op Gran Turismo na de best verkochte Playstation 2 games ooit, met 16, 14, en 11 miljoen stuks. De Xbox dubbelpack verkocht het meeste van de triologie, en die haalde niet eens de drie miljoen. De Playstation edities mogen dan wel een tijd eerder uitgekomen zijn, maar dat bewijst maar weer eens hoe goed GTA het op de Playstation doet. Ik zeg niet dat de Xbox editie slecht zal zijn, maar ik denk dat de PS3 editie toch weer de betere wordt.

Toch heeft een werknemer van R* ooit tijdens een interview verteld dat de beste totale ervaring op de Xbox 360 is. En de PS3 doet het niet meer zo goed als de PS2 het deed met GTA, ik heb een poll van GTAForums.com.kar7lw.jpg Er zijn nog nog niet zo veel stemmen uitgebracht maar het is toch vreemd dat de PS3 tegelijk staat met de PC waarvan nog geneens bekend is of die wel uit gaat komen voor dat platform.

Het zijn pas 64 stemmen...

Bewerkt: door Romal
Link to comment
Delen op andere websites

Je, moet kijken of je er alleen spellen op gaat spelen ofdat je er ook films mee wilt kijken, verder is een ps3 meer een multimedia pc/console en een xbox360 alleen een console (hoewel die ook HD ondersteunt). Ik raad je ook aan te kijken naar de exclusieve games denk aan Gran Turismo 5 of in xbox zijn geval halo 3.

Mijn advies, kijk naar wat je er verder mee wilt doen en welke exclusieve games je aantrekt.

PS, ik heb een ps3 (MOET BLU-RAY HEBBEN :-P)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is altijd beter geweest op de Playstation (hogere beoordelingen, betere besturing, kortom: het speelt gewoon lekkerder)

Dat is een mening. Ik kan prima overweg met zowel een Xbox als een Playstation controller. Ik ben er daarnaast van overtuigd, dat de Xbox 360 versie niets ten onder zal gaan aan de PS3-versie. Onthoud ook dat beide GTA's nu tegelijkertijd gereleased worden, terwijl dat voorheen nooit het geval was.

maar ik denk dat de PS3 editie toch weer de betere wordt.

Nogmaals: de versies van de PS3 en Xbox 360 zullen identiek aan elkaar zijn. De Xbox 360 zal qua extra content opvallen, en wie weet zal de PS3 online iets beter werken. Verder zullen er zeer weinig tot geen verschillen zijn.

Het afkraken van de Xbox 360 of PS3 is in het geval van GTA IV echt onzin. Beide versies zullen even goed zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: GTA is altijd het best op de PC ;)

Ten tweede: In de eerste trailer was een gebouw met het getal 360 erop. Volgens mij is dat een beetje een stille hint dat de 360 versie de versie is die je moet halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bijna een jaar lang de hardware problemen gevolgd op internet site,s van de Xbox 360 .

Ik wilde zo graag een Xbox 360 ook ondanks die bekende Ring of Death .

Toen kwam de zogenaamde oplossing van de nieuwere falcon serie,s ( 65 nanometer ship ) maar er is nog steeds een hoge uitval door die hitte .

Ook die o zo lelijke grote zwarte stroom adapter , het ziet er gewoon niet uit ( Playstation 3 heeft alles ingebouwd ).

De Xbox 360 heeff geen ingebouwde draadloze HiFi verbinding voor internet .

De Playstation 3 40 GB is gewoonweg de veel betere gameconsole die veel meer pluspunten heeft dan de Xbox 360 .

Ik heb hem 6 november 2007 gekocht en ben er zeer tevreden over .

Ik moet je wel eerlijk vertellen dat die van mij 1 maand geleden defect was ( bluray leest geen enkele disc meer ) en moest hem opsturen naar Sony waar ik 15 dagen een nieuwe Playstation 3 kreeg .

Ondanks deze gebeurtenis heb ik toch liever de Playstation 3 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: GTA is altijd het best op de PC ;)

Je hebt gedeeltelijk zeker gelijk want bij de PC versie heb je de mogelijkheid om de Anti-Alias en de resolutie hoog te zetten en betere graphics te nemen. Ook is het keyboard+muis een prachtige combinatie om GTA te spelen want het heeft opzich wel wat weg van een fps die ook het beste met de muis te spelen zijn.

Nee hoor ^_^

Maar ook jij hebt gelijk want het ligt er ook maar net aan wat je voorkeur is, als je in je hele leven alleen met een controller gewerkt heb zal je vreelijke moeite hebben om GTA goed te spelen met een muis.

Link to comment
Delen op andere websites

PS3!!!! Veel beter dan dat krassen-makende stuk antiek!!! Je weet zelffffff

Als de X360 een stuk antiek is dan geldt dat ook voor de PS3 omdat die echt nietzo veel krachtiger is en het grootste verschil de Blu-Ray drive is. Eigenlijk zijn ze ook antiek want het is gebazeerd op 2 jaar oude techniek wat gestript om de kosten laag te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...