Jump to content

Speel jij Habbo Hotel?

speel jij habbohotel?  

172 leden hebben gestemd

1. 1. habbohotel vragen.

• ja
      6
    • nee
      135
    • ik ben er verslaaft aan
      10
    • soms
      19
  2. 2. geef een cijfer op habbo hotel

• 1
      95
    • 2
      9
    • 3
      9
    • 4
      10
    • 5
      8
    • 6
      12
    • 7
      10
    • 8
      5
    • 9
      6
    • 10
      6

Recommended Posts

• Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

12

• NickOwnage

11

• Nissan

8

• thebig

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Habbo hotel.. Het spelletje waar ik in mijn jonge MSN jaren allemaal email adressen van chickies hosselde..

Bewerkt: door .Sharingan
Geplaatst:

In een ver verleden heb ik dit één avondje geprobeerd, maar toen vond ik er al niets aan. Daarna was er ooit nog eens een onvergetelijke meeting waarin ik alias Fantomican30 door MegaPilot uitgescholden werd. NilsHolgersson heeft de foto's nog.

Geplaatst: (bewerkt)

In een ver verleden heb ik dit één avondje geprobeerd, maar toen vond ik er al niets aan. Daarna was er ooit nog eens een onvergetelijke meeting waarin ik alias Fantomican30 door MegaPilot uitgescholden werd. NilsHolgersson heeft de foto's nog.

Mag ik die foto's eens zien? Ik kan me niet herinneren dat ik dat langer dan 5 minuten gespeeld heb. :puh: M'n naam wordt soms misbruikt op spelletjes.. :-(

Alhoewel het me niet zou verbazen dat ik je uitgescholden heb, op zo'n spelletjes doe ik dat wel vaker. :$

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Volgens mij hoort dit topic thuis in Overige Games yep.gif

Ik heb vroeger wel veel habbo gespeeld. Maar dan spreek ik over 4/5 jaar geleden icon_mrgreen.gif Ik vond het toen destijds wel leuk, maar nu ik wat ouder ben vind ik er eigenlijk niks meer aan. Ik vind dat habbo hotel opzich wel een goeie online game is (of hoe je het wilt noemen) je hebt er best veel mogelijkheden en het is mooi uitgewerkt kwa uiterlijk voor een online game. Alleen denk ik dat dit veel meer geschikt is voor kinderen rond een leeftijd van 9-12 jaar.

+1

Geplaatst:

Ik ken een aantal mensen die Habbo hebben gespeeld vroeger, en mij erop probeerden te krijgen, ik heb het 1x geprobeerd, maargoed. Ik snapte er niks van en vond er niks van... Nooit meer ingelogd.

Geplaatst:

Ik speel heel af en toe de bekende hacks met ontieglijk veel gratis credits enzo (Rabbo, n00b) met mijn zusje, omdat het zo'n vermaak is meiden van 10 te zien zeveren over hun vriendje en hoe zwaar 't allemaal wel niet is :7

Geplaatst:

Mag ik die foto's eens zien? Ik kan me niet herinneren dat ik dat langer dan 5 minuten gespeeld heb. :puh: M'n naam wordt soms misbruikt op spelletjes.. :-(

Alhoewel het me niet zou verbazen dat ik je uitgescholden heb, op zo'n spelletjes doe ik dat wel vaker. :$

6f43lh.jpg

Geplaatst:

Ik zie me dat wel zeggen, ja. :$

:7

Ik weet nog vroeger dat ik probeerde om al mijn maten erop te krijgen. Ze deden het wel maar na een dag stopten ze ermee omdat ze het 'stom' vonden.

Ik heb ze later habbo nog eens zien spelen. :7

Geplaatst:

Wie van 't Forum speelt het nu eigenlijk? Zou graag eens samen rondhuppelen rond dat digitale Hotel om te zien wat voor wansmakelijke kinderen er nu spelen :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...